Полная новость
Стратегия низкобюджетного продвижения сайтов в поисковиках
SEO оптимізація вже стала стандартним інструментом просування сайту навіть для невеликих компаній. Велика кількість оптимізованих сайтів привела до високої конкуренції в результатах пошуку, що змусило власників сайтів збільшити бюджети для нарощування кількості зовнішніх посилань. Це породило свого роду "гонку озброєнь" - у кого посилань більше і кращої якості той і вище, в деяких тематиках це переросло у війну бюджетів і вже далеко від класичної пошукової оптимізації. Чи варто вплутуватися в цю війну? Чи існує можливість досягти успіху без великого бюджету? Така стратегія існує, вона випробувана на практиці, що довело її життєздатність - це стратегія низкобюджетного просування.
Яке просування можна рахувати низкобюджетным? В першу чергу це просування яке не вимагає постійної SEO підтримки, оскільки витрати на внутрішню оптимізацію сайту складають 15-25% від річного бюджету на SEO просування сайту, т.ч. 75-85% бюджету доводиться на подальшу SEO підтримку. SEO підтримка - це зовнішні SEO заходи, які спрямовані на утримання сайту на певних позиціях в пошуковій видачі. Як правило, це роботи по нарощуванню зовнішньої посилальної маси (Линкбилдинг). Зниження витрат на постійні зовнішні SEO заходи дозволить зменшити бюджет на 60-65%.
Успіх в SEO просуванні залежить від якості внутрішньої і зовнішньої оптимізації, а головне від чіткої відповідності один одному внутрішніх і зовнішніх заходів. Т. о. для зменшення бюджету мало понизити витрати на зовнішні SEO заходи, слід внутрішню оптимізацію привести у відповідність із зовнішніми заходами щодо нової стратегії.
Внутрішні SEO заходи для низкобюджетного просування:
Внутрішня оптимізація
Внутрішня оптимізація навіть без активних зовнішніх заходів збільшує цільовий пошуковий трафік, тому при оптимізації сайту слідує особлива увага обернути на МЕТА-теги внутрішніх сторінок. Для низкобюджетного просування внутрішні сторінки сайту необхідно оптимізувати під низькочастотні запити.
Що дає оптимізація під низькочастотні запити?
Для просування низькочастотного запиту не вимагається велика маса зовнішніх посилань.
77% користувачів задає низькочастотні запити
Конвертація користувачів що прийшли по цільових низькочастотних запитах в кілька разів вище чим по високочастотних.
Внутрішні SEO заходи для низкобюджетного просування:
1. МЕТА-теги мають бути унікальними для кожної сторінки сайту.
a. Сторінки які мають постійну адресу слід оптимізувати під 2-3 основні запити і прописати МЕТА-теги відповідні цим запитам.
b. МЕТА-теги динамічних сторінок слід формувати за правилом, яке розробляється під кожен вид інформації (новина, стаття, товар і тому подібне) або по розділах.
TITLE: Електрочайник <Виробник> <Модель> - Купити в Києві
2. У заголовку H1 має бути в можливості повна назва документу (заголовок новини, назва статті, найменування товару з вказівкою виробника і моделі).
Приклад правила для сторінки електрочайника
TITLE: Електрочайник <Виробник> <Модель> - Купити в Києві
Description: Електричний чайник <Виробник> <Модель>.
Купити електрочайник <Виробник> у Києві. Продаж електрочайників в інтернет-магазині Chayni.com.ua Доставка по Києву безкоштовно.
Keywords: електрочайник, чайник, чайник електричний, електрочайник купити, продаж електрочайників, київ, украина
2. У заголовку H1 має бути в можливості повна назва документу (заголовок новини, назва статті, найменування товару з вказівкою виробника і моделі).
3. Тексти сторінок мають бути оптимізовані під запити вказані в МЕТА-тегах або навпаки. Для підзаголовків статей треба використовувати теги H2, H3.
4. Навігація має бути не лише зручною, але і зв'язувати посиланнями з іншими розділами/ сторінками сайту.
a. Меню розділів. Назви розділів мають бути оптимізовані під популярний запит.
b. Навігаційний рядок ("Хлібні крихти"), усі назви розділів в навігаційному рядку мають бути посиланнями на відповідні сторінки.
c. Карта сайту. По можливості усі сторінки сайту мають бути представлені на карті сайту (окрім сторінок товарів у великих інтернет-магазинах).
5. Внутрішня посилальна структура повинна зв'язувати суміжні з тематики сторінки.
a. Останні вступи/оновлення виводяться на головній сторінці.
b. Самі читані/матеріали, що коментуються, або хіти продажів - у вигляді информера можуть розміщуватися на усіх сторінках.
c. Останні матеріали пов'язані по тегах - новини або статті на одну тему, товари одного виробника, товари того ж цінового сегменту.
d. Випадкові матеріали/товари.
6. Створити розділ Питання і відповіді або ЧаВо / FAQ (питання, що часто ставляться) з кваліфікованими статтями-відповідями. Якщо в тексті статті використовуються поняття або питання які вже є в переліку питань-відповідей, то слід зробити посилання на ці статті.
7. З баз даних слід робити сторінки з вибірками. Наприклад, для сайту з готелями необхідно зробити вибірки по місту з різними рівнями сервісу. 3 * готелі Дубаи, ОАЭ, для інтернет-магазину побутової техніки слід робити вибірки по виробникові і виду товару : Електрочайники Tefal і тому подібне
Поняття низкобюджетное просування не означає повну відмову від популярних запитів і повне перемикання на низькочастотні запити. Ні! Можливе просування і по високочастотних запитах з мінімальним бюджетом, але це стосується тільки головної сторінки, яка по цій стратегії має бути оптимізована під 1-3 високочастотних або середньочастотних запиту. Це пов'язано з тим, що зовнішні посилання можна отримати тільки при безкоштовній реєстрації сайту в каталогах, а для такої реєстрації найчастіше можна вказати тільки головну сторінку сайту.
Після проведення внутрішньої оптимізації можна приступати до зовнішніх SEO заходів.
Зовнішня оптимізація
Зовнішня оптимізація полягає у формуванні посилальної маси з оптимізованим текстом в тілі посилань, який відповідає запитам під які оптимізована сторінка, на яку вони ведуть.
Посилальна маса може нарощуватися за рахунок купівлі посилань, розміщення статей з "прошитими" в тексті посиланнями, проводити обмін посиланнями і банерами. Усі ці роботи вимагають наявність бюджету на підтримку, а також фахівця, який займається написанням статей і обміном посиланнями. Збільшення кол-ва зовнішніх посилань можна стимулювати, тобто змусити користувачів самостійно встановлювати посилання на ваш сайт.
Для пошукових систем важлива кількість і якість посилань (непрямий показник якості тИЦ і PagaRank) на сторінку. Досягши великої маси зовнішніх посилань можна просунути навіть неоптимізовану сторінку, але для низкобюджетного просування вимагається скоротити кількість зовнішніх посилань і збільшити їх ефективність. Максимальна ефективність зовнішніх посилань досягається при чіткій відповідності тексту посилань тим запитам під які оптимізована сторінка.
Декілька методів для збільшення посилальної маси без великих фінансових витрат:
1. На сайтах розміщених на доменах другого рівня конкурентні напрями діяльності необхідно виносити на піддомени. Таким чином, кожен піддомен можна зареєструвати в каталогах як самостійний сайт. Крім того, в усіх PR акціях в Інтернет і статтях розміщуваних на інших сайтах також можна посилатися прямо на піддомени. Правда, найпростіше для кожного напряму створити окремий сайт і просувати кожного як окремий бренд.
2. Якщо є декілька сайтів суміжної тематики, то потрібне перелинковать їх між собою, т.е об'єднати їх в мережу.
a. Сайти повинні знаходитися на хостингу з різними IP з різними адресами C -класса (IP -адрес A.B.C.D. Наприклад, якщо у одного сайту IP -адрес 256.0.7.10, то у іншого одне з перших трьох чисел повинні відрізнятися. Наприклад, 257.0.7.10, або 256.0.8.10, а повний збіг A.B.C, як 256.0.7.12 - це майже теж саме начебто усі сайти були на одному IP).
b. Не слід робити взаємні посилання, бажано вибрати основний сайт і просувати тільки його, або посилатися за схемою А>B>C>A (тобто один сайт посилається на другий, другий на третій, а третій на перший).
3. Реєстрація сайту в каталогах a. Складання анкети. Заголовки повинні відповідати запитам під які оптимізована головна сторінка. Залежно від кількості каталогів в базі для реєстрації кількість заголовків не повинна повторюватися більше 50-70 разів. Наприклад, якщо в базі для реєстрації 2000 каталогів, то кількість унікальних заголовків для реєстрації має бути 2000/50 = 40. тобто необхідно підготувати 40 різних
заголовків, які містять запити під які оптимізована головна сторінка.
b. Якщо головна сторінка сайту оптимізована під 2-3 запити, то розподіл запитів по заголовках повинен залежно від конкурентності запитів. Конкурентність можна визначити по кількості зворотних посилань сайтів в першій десятці результатів пошуку.
4. Якщо ви берете участь в обговореннях на тематичних форумах, то в профайле і підписі необхідно прописати посилання на сайт з цільовим запитом в тексті посилання. Таким образів, кожен пост або відповідь у форумі буде додатковим посиланням на сайт.
5. Створіть сторінку з вашими посиланнями і банерами. Запропонуєте декілька варіантів посилань і різні варіанти розмірів банерів, при цьому в тексті посилань і ALTах для банерів слід використовувати цільові запити. При цьому ви можете робити посилання і на внутрішні сторінки.
6. Усі прес-релізи і статті розміщувані на інших сайту повинні містити посилання на сайт. У правилах використання матеріалів необхідно прописати положення, що при будь-якому використанні матеріалів з сайту сслылка на джерело обов'язкова і вкажіть сторінку, де розміщені варіанти посилань на джерело.
7. Стимулюйте використання матеріалів сайту в блогах і на форумах, створюйте обговорення шляхом копіювання коду в блог і на форум. Розміщуйте посилання Отримати код посилання для блогу і форуму під цікавим матеріалами. Створіть співтовариство в популярних системах блог-хостинга. Винесете Книгу скарг і пропозицій в блог.
8. Експортуйте інформацію, створюйте информеры, які користувачі можуть встановити у себе на сайті або в блозі. У коді информера обов'язково розміщуйте логотип з прямим посиланням на сайт і ALTом з цільовими запитами.
Інші низкобюджетные способи залучення трафіку
Окрім SEO заходів існують і інші способи залучення трафіку, які на етапі створення вимагають певні фінансові вливання, але надалі повністю окупаються, оскільки їх поступове зростання дає все більше і більше переходів на сайт.
Способи залучення трафіку з ефектом "снігової грудки" :
Висновки
- Створюйте партнерські системи. Платите за клієнта або долю від вартості проданого товару. Інформаційні сайти які відвідує ваша аудиторія охоче погодяться монетизировать свій трафік.
- Створіть автоматичну або полуавтомаческую E - mail розсилку. Останні оновлення, вступ товару, інформація про акції і знижки - це можливість ще раз повернути користувача на сайт.
- Стимулюйте створення закладок на ваш сайт.
- Створюйте цікаві виджеты, тести або брендовані ігри для просування через соціальні мережі і блоги.
Висновки
Основні заходи на які варто звернути увагу, щоб понизити витрати на просування сайту - можна сформулювати в 5 пунктах:
- Внутрішня оптимізація має бути спрямована на те, щоб кожна сторінка була оптимізована під свої запити, а в МЕТА-тегах були сконцентровані 2-3 найпопулярніших цільових запиту. Якщо є можливість виділити інформацію за якимись ознаками (регіон або якість), то необхідно створити сторінки або розділи за ознаками, т.ч. на сайті з'являться сторінки оптимізовані за ознакою (Наприклад, якийсь товар в Києві або Дешевий ноутбук), які притягнуть додатковий низькочастотний трафік.
- Слідує нишевать деякі напрями діяльності (Наприклад, якщо компанія займається воротами, металопластиковими вікнами і вхідними дверима, то це мають бути 3 окремі сайти, або хоч би 3 напрями на різних подоменах.
- Реєстрація сайту в каталогах це найшвидший і порівняно недорожчий спосіб отримання посилальної маси, тому від якості підготовки заголовків для реєстрації дуже багато що залежить. Заголовки мають бути спрямовані на 3-4 основних цільових запиту. Не реєструйте сайт з 1-10 однаковими заголовками, цим ви тільки погіршите якість просування. Заголовок не повинен повторюватися більше 50-70 разів, розраховуйте кількість заголовків по формулі - Z=C/70(де, С- кількість каталогів в БД для реєстрації). Повторюйте реєстрацію кожні 6-12 місяців.
- Стимулюйте природне збільшення посилальної маси. Зацікавте користувачів самостійно встановлювати посилання на ваш сайт, а при використанні інформації з вашого сайту і в статтях про вашу компанію обов'язково вимагайте встановити посилання на сайт.
- Активно використовуйте способи просування з ефектом "снігової грудки", тобто у міру використання сервісу і збільшення його аудиторії - збільшується і трафік, який він дає.
Усі рекомендації перевірені на практиці!
Добавить комментарий
-
Как получаются хакеры? Интернет сервис SeoBudget Какие сайты могут быть проиндексированы в поисковиках? Спрос на facebook-почту. Контекстна реклама Власти Украины закрыли крупный файлообменник Ex.ua Как работают поисковики? Как измерить имидж сайта? Немного про SAPE или какая от нее польза в продвижении сайта? Обзор модулей Drupal, которые помогают оптимизировать сайт. Бизнес в интернете. Розкручування сайту в пошукових системах - практична конференция Как часто поисковый бот обходит Интернет? Детально про контекстну рекламу Социальные сети России. PHP в Web-приложениях. Панасотовая связь. Особености поисковой оптимизации украинских компаний SEO WordPress - оптимизация ссылок Некоммерческие сайты.
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (25) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
3