Полная новость
Контекстная реклама VS поисковая оптимизация
Як правило багато компаній надаючі послуги із створення контекстної реклами в інтернет мають прагнення довести до своїх клієнтів відомості про те, що контекстна реклама є одним з кращих видів і головне, що пошукова оптимізація веб-сайтів клієнтів при цьому не є необхідною. Проте слід розуміти, що контекстна реклама і пошукова оптимізація, або просування веб-сайту в пошукових системах - це хоча і різні, але близькі один до одного по своїх завданнях, способи залучення відвідувачів на веб-ресурс по відношенню до якого і робляться заходи просування і реклами.У цій статті я постараюся розглянути основні переваги і недоліки цих двох методів. Зрозуміло тут будуть розглянуті лише загальні принципи і цілі контекстної реклами і пошукової оптимізації, а так само я постараюся охопити і ефективність цих методів для залучення потенційних клієнтів на корисний для них веб-ресурс.
Як правило багато компаній надаючі послуги із створення контекстної реклами в інтернет мають прагнення довести до своїх клієнтів відомості про те, що контекстна реклама є одним з кращих видів і головне, що пошукова оптимізація веб-сайтів клієнтів при цьому не є необхідною. Проте слід розуміти, що контекстна реклама і пошукова оптимізація, або просування веб-сайту в пошукових системах - це хоча і різні, але близькі один до одного по своїх завданнях, способи залучення відвідувачів на веб-ресурс по відношенню до якого і робляться заходи просування і реклами.
У цій статті я постараюся розглянути основні переваги і недоліки цих двох методів. Зрозуміло тут будуть розглянуті лише загальні принципи і цілі контекстної реклами і пошукової оптимізації, а так само я постараюся охопити і ефективність цих методів для залучення потенційних клієнтів на корисний для них веб-ресурс.
Контекстна реклама
Для чого треба контекстна реклама і що вона є написано вже досить багато статей і матеріалів, так що люди які які тільки починають розвивати діяльність своєї компанії можуть мати досить повне уявлення про те, що таке контекстна реклама.
Чому контекстна? Контекстна тому, що працює в контексті. Під словом контекст тут слід розуміти пошуковий запит, який вводять користувачі в пошукових системах Google, Яndex або Bing або відвідування будь-якого веб-сайту який співробітничає в рекламній діяльності з пошуковими гігантами. Тобто контекстна реклама працює в контексті чогось. Це може бути і пошуковий запит користувача і відвідуваний користувачем веб-сайт. Коротше кажучи - контекстна реклама - це показ рекламних оголошень залежний від декількох компонентів.
Налаштувань показу оголошення. Так званий таргетинг
Запиту користувача, коли показ оголошень здійснюється в контексті пошукових запитів
Участі відвідуваного користувачем веб-сайту в рекламних компаніях від пошукових машин, відомих брендів і тому подібне
Що отримує власник сайту використовуючи цей метод для реклами власного ресурсу і залучення на нього потенційних клієнтів і нових відвідувачів?
Передусім можливість заявити про свої послуги, товари або діяльність в невеликому рекламному оголошенні, з посиланням на свій власний веб-ресурс. При цьому позиція рекламного оголошення в рекламному блоці залежить від призначеної творцем оголошення ставки за клік по ньому. Чим вище призначена ціна за клік по вашому рекламному оголошенню - тим більше високі позиції в блоці реклами він і займе.
Від чого залежить ефективність контекстної реклами?
Ефективність рекламних оголошень залежить від правильних налаштувань таргетинга, добре складеного тексту оголошення продуманої і правильно розробленої рекламної акції продукту або послуги, а може і власне веб-сайту привабливості конкретного контекстного оголошення для потенційних споживачів пропонованої послуги співвідношення показів оголошення з кліками по ньому.
У чому недоліки і мінуси контекстної реклами?
Найголовнішими недоліками контекстної реклами можна назвати:
- Відсутність гарантій про стовідсоткову працездатність таргетинга, тобто не факт, що ваше оголошення обов'язково буде показано саме тій категорії користувачів на яку ви були націлені. Це відбувається у зв'язку з реєстраціями користувачів під чужими обліковими даними, системою IP адресації використовуваної деякими провайдерами (особливо це стосується відомого Укртелеком і провайдерів безпровідних послуг інтернету) і іншими нюансами пов'язаними з бажанням користувачів мережі інтернет залишатися анонімними
- Боротьба з рекламою. Багато корпорацій настроюють комп'ютери організації таким чином, що б нічого зайвого, у тому числі реклама не перенавантажувала їх мережеві канали і не відволікала співробітників від основної діяльності. Багато користувачів встановлюють спеціальне програмне забезпечення для боротьби з рекламою або настроюють таким чином свої домашні комп'ютери щоб отримувати якомога менше частенько дратівливих, рекламних оголошень
- Багато користувачів ігнорують контекстну рекламу в пошукових машинах, віддаючи перевагу результатам пошукової видачі, не звертаючи уваги на рекламні блоки
SEO - пошукова оптимізація веб-сайту
Так само, як і контекстна реклама - пошукова оптимізація немало описана в мережі інтернет і винаходити велосипед тут не буду, постараюся лише простими словами, доступними для розуміння широкому колу людей описати, що є пошукова оптимізація і просування веб-сайту в пошукових системах, а так само, яку вигоду для розвитку бізнесу, можна витягнути з цього процесу.
Передусім хотів сказати декілька слів про методи пошукової оптимізації і їх відмінність один від одного. Є різні способи зробити ваш сайт доступнішим для пошукових машин і користувачів. Вони можуть бути автоматичними і ручними, короткостроковими і довготривалими. Охопити і описати їх в цьому документі повністю не ставиться метою створення цього документу, але його метою є огляд цих методів і їх користь для бізнесу. Почну завітай з короткострокових методів оптимізації і описи того що ж вони є, а найголовніше яка їх мета.
1. Внутрішня, пошукова оптимізація існуючих матеріалів сайту. Метод дозволяє оптимізувати структуру веб сайту так, щоб сайт став доступний для користувачів і пошукових машин по певних ключових запитах. Цей короткостроковий метод оптимізації не гарантує досягнення яких або певних позицій видачі в пошукових машинах, проте він позитивно відбивається просуванні веб-сайту до перших сторінок пошукової видачі. Тут багато що залежить від унікальності послуг або товарів пропонованих на сайті. Чим нижче рівень конкуренції - тим більше гарантій, що навіть такий короткостроковий метод оптимізації дозволить вашому сайту зайняти перші позиції видачі в пошукових машинах. Мінуси цього методу полягають у відсутності гарантій про досягнення конкретного діапазону позицій серед результатів пошуку в пошукових машинах. А сердь плюсів можна назвати те, що завдяки тільки одному цьому методу - ваш сайт гарантовано буде знаходитися серед результатів пошуку по цілком певних ключових запитах користувачів.
2. Реєстрація в каталогах. Існує автоматична і напівавтоматична, а так само ручна реєстрації вашого веб- сайту в каталогах. Якщо по чесному - те цей метод сам по собі мало, що гарантує крім того, що на ваш сайт з'являться посилання в спеціальних каталогах сайтів, що в принципі є позитивним моментом, проте він частенько не має критичного значення і важливість цього критерію частіше залежить від характеру вашого веб-сайту. В принципі цей метод сам по собі грає роль тільки для набору посилальної маси, так би мовити отримання репутації в "очах" пошукових систем. І це можна віднести до його плюсів. Мінусами тут є такі моменти, як репутація самого каталогу який посилається на ваш сайт, тематична схожість ресурсів, що посилаються на ваш сайт, з вашим за змістом і деяких інших.
3. Зовнішня пошукова оптимізація по набору посилальної маси. Це вже швидше розкручування. Набір репутації і посилальної маси - полягає в розміщенні посилань на ваш сайт на тематично схожих ресурсах, цитованості вашого сайту на тематично схожих ресурсах, блогах, соціальних мережах і інших, нехай тематично відмінних, але популярних серед користувачів, веб ресурсів. Цей метод може носити як автоматичний, так і ручний характер і від цього може залежати його короткочасність або довгостроковість.) А так само плюси і мінуси. Ручне розміщення завжди є гарантією "чистоти" цього процесу і його природності, що, хоча і віднімає більше часу, і коштує дорожче, але приносить набагато більше користі, оскільки високо цінується пошуковими машинами.
4. Розкручування статтями - метод може носити як внутрішній характер, так і зовнішній, які по суті є створенням тематичних матеріалів для сайту і розміщенням їх їх або не самому сайті, або на зовнішніх ресурсах, на чому і будується відмінність варіантів цього методу розкручування. На сьогодні цей метод розкручування веб-сайту є найефективнішим в плані його просування в ТОП пошукової видачі. Саме цей метод може гарантувати досягнення заповітної першої сторінки в результатах пошуку Google, Яndex і Bing. Суть цього методу полягає в наповненні веб-сайту тематичним і унікальним контентом, заздалегідь оптимізованим під певні пошукові запити. Це, в тому, що стосується внутрішнього розкручування веб-сайту, а відносно зовнішнього розкручування - це такі ж тематичні статті, з тією лише різницею, що вони розміщуються на інших ресурсах, і часто посилаються на ваш. Це найбільш довгий але і найефективніший метод розкручування веб-сайтів. Серед його плюсів, як я вже сказав являється гарантоване просування веб-сайту до Топа пошукової видачі і частенько один тільки цей метод просування дозволяє досягти високих позицій в пошуковій видачі, а так само підвищити показники оцінки вашого веб-сайту пошуковими системами.Це єдиний метод, правильна реалізація якого не має недоліків.
5. Комплексне просування веб-сайту - полягає в комбінації усіх вищеперелічених пунктів і правильно організована і методично обгрунтована реалізація комплексного просування веб-сайту гарантує заняття найбільш високих позицій в пошуковій видачі. Природно, що цей метод найбільш дорогий і самий довготривалий за тривалістю, але як правило саме він окупає витрати з лишком, притягаючи на сайт нових цільових відвідувачів і підвищуючи не лише індексацію матеріалів сайту пошуковими машинами, але його цитованість, корисність і рейтинг ранжирування. Правильно вживаний - цей метод може притягнути на сайт до 75% відвідувачів.
Які є мінуси у пошукової оптимізації веб-сайтів?
Єдиним мінусом тут можна назвати алгоритми пошукових машин, які підлаштовуються під регіон проживання користувачів і прагнуть видати найбільш відповідні результати для кожного конкретного географічного місця розташування, що може бути іноді не зовсім актуально для власників веб-ресурсов тих, що мають набагато ширшу географічну діяльність, ніж це виявляється з матеріалів їх власних веб-сайтів. Але цей недолік цілком компенсується використанням контекстної реклами укупі з пошуковою оптимізацією. Головними плюсами очевидно є "чистота" результатів пошукової видачі, які не отрежутся ріжуть реклами, і не фільтруватимуться строгими админами корпорацій і організацій. Ці результати будуть доступні усім користувачам з будь-якого місця здійснення пошуку незалежно від налаштувань їх браузерів, мережевих налаштувань корпоративних мереж і наявності програм тих, що відсікають рекламу. Сайт. Який знаходиться в першій п'ятірці пошукової видачі набагато ймовірніше відвідуватиме більше користувачів, ніж той, який десь за межами енної сторінки видачі наприклад Google.
На цьому я завершую цей і так вже далеко не короткий, короткий огляд). І на завершення хочу додати, що написання цієї статті не ставило перед собою метою прикрасити один з методів реклами або розкручування веб-ресурсов, а лише довести до користувачів у загальних рисах відомості про те, що ж є ці методи, які їх достоїнства і недоліки. Тому на підставі усього вищесказаного хочу лише сказати, що оптимальним методом просування є сукупність усіх вищеперелічених способів. Іншими словами, якщо хочете добрих результатів від існування свого веб-сайту, ви можете використовувати і контекстну рекламу і пошукову оптимізацію спільно або по етапах розподілу вашої рекламної компанії. Обоє ці засоби добре працюють спільно і дають високі показники відвідуваності. Окрім усього іншого іншого не варто забувати про характер вашого веб-сайту, рівні конкуренції в інтернеті по відношенню до до вашої сфери діяльності і відповідності семантичного ядра вашого сайту з діяльністю організації яку він представляє або послуг, які він пропонує.
Загалом я хочу сказати, що не варто нехтувати жодним з описаних мною методів реклами і просування веб-сайт. Головне розуміти, що для чого і правильно цим скористатися. Якщо у Вас немає часу вникати в усі ці нюанси і подробиці, або у вас не вистачає знань для їх реалізації Ви можете звернутися фахівцям. Природно такі послуги виявляються платно. І не варто сподіватися на те, що можна знайти порядну рекламну компанію або WEB студію, або SEO фахівця, який зробить вам ці послуги за дуже низьку ціну. Це безпосередньо пов'язано з прибутками, які ви зможете витягнути з роботи виконаної іншими над вашим веб-сайтом, ресурсів, тимчасових, інтелектуальних і фінансових витрачених ними на просування і рекламу вашої організації або її діяльності, оскільки безкоштовний сир - відомо де. У такій ситуації вже краще сплатити вартість послуг фахівців і отримати свою вигоду з їх праці, чим просто виплачувати щомісячно не велику суму шарлатанам що не докладає зусиль для досягнення поставлених перед просуванням веб-сайту завдань.
На цьому я завершую цей і так вже далеко не короткий, короткий огляд). І на завершення хочу додати, що написання цієї статті не ставило перед собою метою прикрасити один з методів реклами або розкручування веб-ресурсов, а лише довести до користувачів у загальних рисах відомості про те, що ж є ці методи, які їх достоїнства і недоліки. Тому на підставі усього вищесказаного хочу лише сказати, що оптимальним методом просування є сукупність усіх вищеперелічених способів. Іншими словами, якщо хочете добрих результатів від існування свого веб-сайту, ви можете використовувати і контекстну рекламу і пошукову оптимізацію спільно або по етапах розподілу вашої рекламної компанії. Обоє ці засоби добре працюють спільно і дають високі показники відвідуваності. Окрім усього іншого іншого не варто забувати про характер вашого веб-сайту, рівні конкуренції в інтернеті по відношенню до до вашої сфери діяльності і відповідності семантичного ядра вашого сайту з діяльністю організації яку він представляє або послуг, які він пропонує.
Загалом я хочу сказати, що не варто нехтувати жодним з описаних мною методів реклами і просування веб-сайт. Головне розуміти, що для чого і правильно цим скористатися. Якщо у Вас немає часу вникати в усі ці нюанси і подробиці, або у вас не вистачає знань для їх реалізації Ви можете звернутися фахівцям. Природно такі послуги виявляються платно. І не варто сподіватися на те, що можна знайти порядну рекламну компанію або WEB студію, або SEO фахівця, який зробить вам ці послуги за дуже низьку ціну. Це безпосередньо пов'язано з прибутками, які ви зможете витягнути з роботи виконаної іншими над вашим веб-сайтом, ресурсів, тимчасових, інтелектуальних і фінансових витрачених ними на просування і рекламу вашої організації або її діяльності, оскільки безкоштовний сир - відомо де. У такій ситуації вже краще сплатити вартість послуг фахівців і отримати свою вигоду з їх праці, чим просто виплачувати щомісячно не велику суму шарлатанам що не докладає зусиль для досягнення поставлених перед просуванням веб-сайту завдань.
Добавить комментарий
-
Что нам дает качество сайта? Бизнес в интернете. SEO оптимизация тегов - Title Немного про SAPE или какая от нее польза в продвижении сайта? Как сделать качественный сайт самостоятельно? Накрутка групп и страничек в контакте. Как продавать информацию? Поиск и поисковые машины. Уязвимые места Android Индексация ссылок MUD – Multiple User Dungeons. Что такое PHP? Продажа товаров и услуг в Интернете. Что такое скорость сайта? Семантичне ядро сайту Контекстна реклама Баг в PGP 7.1 Просування сайту - аудит SEO WordPress - оптимизация заголовков Особености поисковой оптимизации интернет-магазинов
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (25) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
Комментариев нет