Полная новость
Что такое SEO?
ЩО ТАКЕ SEO. ЗАРОДЖЕННЯ І ФОРМУВАННЯ РИНКУ SEO.
Якщо ще років 10 тому про термін SEO в Російському сегменті Інтернету, практично ніхто не знав, то пізніше, на рубежі 2005-2006 років почалося масове захоплення розкручуванням сайтів що привело на ринок SEO зовсім молодих веб-мастеров, які стали називати себе SEO -специалистами. Професіоналів серед них, звичайно, не було, але було бажання запрацювати і паралельно чомусь навчитися, деяким ми допомагали і вони стали дійсно серйозними фахівцями. Так починався формуватися ринок SEO -услуг і ми стояли у витоків SEO в Росії.
І так, що таке SEO. Якщо коротко, то пошукова оптимізація - SEO (Search Engine Optimization, СЕО і ін. варіанти) - це комплекс робіт спрямованих на оптимізацію контенту і структури сайту з метою зробити його максимально релевантним за певними ключовими словами для пошукових систем і одночасно зручним для користувачів.
Насправді ж, суть роботи по SEO неможливо описати одним лише визначенням поняття SEO. В принципі, SEO це синонім терміну "просування сайту", проте і тут не так усе однозначно. Пов'язано це з тим, що відносно поняття SEO думки розходяться, одні розуміють під SEO лише роботи по внутрішньому налаштуванню і оптимізації сайту, тобто виключно маніпуляції над контентом, структурою і внутрішньою пролинковкой, початковим кодом сайту і кодом верстання (html), а також роботу над юзабіліті.
Інші розширюють поняття SEO, додаючи до внутрішніх налаштувань сайту ще і роботи пов'язані із зовнішніми чинниками, такими як відбір зовнішніх ресурсів і розміщення на них прямих контекстних посилань з метою збільшення авторитетності ("жирності") сайту. Тут вже чималу роль грає облік показників тИЦ сайтів-донорів і уміння SEO -специалистом правильно відібрати сторонні сайти для реклами, а також грамотно сформувати самі контекстні посилання.
Треті розуміють під SEO -работами повний спектр послуг з розвитку сайту, тобто ведення комплексної оптимізації сайту. В цьому випадку до вищеперелічених робіт додається повне керівництво розвитком проекту, написання або замовлення відповідного релевантного контенту, з наступним його налаштуванням, коригуванням під SEO, як для сайту, так і для сторонніх сайтів-донорів, розробка сайтов-сателитов і їх SEO -настройка, а також ведення активних баннерных рекламних компаній і контекстних варіантів реклами ("Яндекс.Директ", "Бігун" і ін.).
Тобто, як бачимо, чіткого розмежування робіт по SEO немає, але одне ясне точно, професіонали в SEO повинні мати досвід робіт від 3 років, знати як мінімум html, знати функціонування усіх попередніх алгоритмів формування видачі пошукових систем (тобто історію алгоритмів), уміти працювати з контекстними посиланнями і відбирати необхідний матеріал, мислити так само, як середньостатистичний користувач, що шукає потрібну інформацію як в Інтернеті так і безпосередньо на сайті.
З формування ринку SEO з'явилося багато нових слів і специфічних фразеологізмів. Приміром,
"SEO-специалисты", "сеошники" - люди SEO, що займаються
"початківці SEO" або "початківці сеошники" - молоді недосвідчені SEO -специалисты
"сеомания" - деякий час мелькало і таке слово, це люди, які захопилися і "захворіли" SEO
"біле SEO" - правильна оптимізація що використовує дозволені методи оптимізації і просування сайтів
"чорне SEO" - оптимізація і просування сайтів забороненими методами, які у результаті ведуть до пессимизации або "бана" сайту (виключенню з пошукової системи)
"сіре SEO" - просування сайту на грані між "білим" і "чорним SEO", невеликий перегин призводить до тих же наслідків, що і "чорне SEO".
Добавить комментарий
-
тИЦ (Тематический индекс цитируемости) Что такое PHP? Как продавать информацию? Як зробити правильну SEO-статью? Фрикнуть телефонную карточку. Allsubmitter - программа внешней SEO оптимизации сайтов MUD – Multiple User Dungeons. Известные хакеры нашего времени. Деннис Ритчи. Текст и его автор. Предмет, рисующий траекторию (скрипты) Как сделать качественный сайт самостоятельно? Что нам дает качество сайта? Что привлекает в тексте посетителя? Особености поисковой оптимизации интернет-магазинов Яндекс вебмастер - инструмент анализа для SEO Контекстная реклама VS поисковая оптимизация Выбираем тему для сайта Доверия нет никому Как выбрать партнерку? Internet Relay Chat.
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (26) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
Комментариев нет