Полная новость
SEO оптимизация тегов - Title
- Метатег title.
Саме цей метатег інформує пошукові системи про те як називається та або інша сторінка.
І саме він з'явитися в результатах видачі пошукової системи у вигляді посилання на сторінку Вашого сайту.
Як створювати і писати title для сайту або блогу.
Оскільки це не заголовок матеріалу, а щось інше, то писати його необхідно в певних місцях (строчках - вікнах) зазвичай вони мають відповідну позначку - Title на DLE це вкладка додатково (при додаванні матеріалу з адмін панелі), а ось з ВордПрессом поскладніше.
Для того, щоб самостійно прописувати тайтлы для матеріалів на WordPress блогах я рекомендую викачати і встановити плагин Headspace2. Після його активації у Вас при публікації нового матеріалу з'являться додаткові вікна Заголовок сторінки і опис. І Ви завжди зможете задати потрібний Вам заголовок для будь-якої сторінки і матеріалу.
Що писати в Тайтл <title>.
Оскільки цей метатег служить в першу чергу для пошукових систем, то і писати його необхідно належним образам, дотримуючи наступні правила:
- Пишіть в титлах ключові і визначальні словосполучення (для цих цілей і створюється семантичне ядро сайту).
- Не пишіть заголовки довгій більше - 150 символів, а ще краще укластися в 70- 80.
- По можливості уникайте різних розділових знаків і тому подібне. Краще складати заголовки тільки з букв алфавіту.
- Уникайте граматичних помилок і жаргонних слів. Пам'ятаєте пошукову систему це робот і хоч він більш-менш грамотний, але цілком може прийняти Ваш жаргон за граматичні помилки, а у зв'язку з цим знецінити увесь матеріал.
- Пишіть цікаві і інтригуючі тайтлы. Пам'ятайте, що ці словосполучення будуть показані користувачам мережі в результатах видачі пошукових систем. І саме від того наскільки Ваш заголовок зацікавить людину залежить, пройде він на Ваш сайт або ні.
- Враховуйте інтерес можливої аудиторії Вашого сайту. Пам'ятаєте ніж більше схожим (релевантним) буде Ваш Title -заголовок на те, що набере користувач в запитальному вікні пошукової системи, тим більше шансів - що саме Ваш сайт буде вибраний пошуковою системою і показаний цьому користувачеві.
SEO Оптимізація метатега Title.
Щоб посилити дію сторінкового Title - заголовка:
- Продублюйте його в назві (заголовку) цього матеріалу і ще кілька разів в самій статті (але не зашкодите читабельності тексту).
- Продублюйте його в назві картинок до цього матеріалу (SEO оптимізація картинок, фотографій і тп зображень).
- Розкрутите цей заголовок в інтернет мережі. Створіть декілька посилань з схожим анкором (змістом) з інших сайтів. Це можна зробити платно на різних біржах контекстної реклами, або безкоштовно (звичайно менш ефективно) за допомогою сервісів соціальних закладок і різних соціальних мереж (Twitter, Mail.ru, Я.ру і тп).
Це дія не лише посилить дію Title, але і допоможе швидко проиндексировать цю сторінку Псами (пошуковими системами), що теж досить важливий момент, особливо, якщо Ви пишіть новини на яку або тему.
Ну ось, із заголовками сторінок ніби усе. Переходити до інших метатегам і тегів.
Дія яких для SEO оптимізації зовсім не остання.
Добавить комментарий
-
Кто может заработать в интернете? Mail.ru перегоняет Яндекс Обзор программ по проверке уникальности текстов. Як зробити правильну SEO-статью? Индексация ссылок Что такое PHP? SEO WordPress - оптимизация ссылок Внимание, каталог CGI-BIN! Allsubmitter - программа внешней SEO оптимизации сайтов Фрикнуть телефонную карточку. Kinect попал в продажу уже взломанным. Особености поисковой оптимизации интернет-магазинов Пользователь = запрос. Обход локскрина на Ipfone Просування сайту без передоплати Какие слова индексирует поисковый робот? Продажа товаров и услуг в Интернете. Internet Relay Chat. Как продавать рекламу на своем сайте? Детально про контекстну рекламу
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (25) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
Комментариев нет