Полная новость
Социальные сети России.
Почнемо з того, що за рік аудиторія майже усіх великих соцсетей в Росії збільшилася, а значить, вплив соціальної павутини на інтернет-маркетинг неминуче росте.
На сьогодні в Росії безумовне 1 місце по щомісячному охопленню аудиторії займає мережа "В Контакті" - 34,3 млн. активних користувачів. На думку експертів, головна перевага соцсети - це її технічна просунутість. На другому місці знаходяться "Однокласники" з аудиторією в 27 млн. акаунтів.
Найбільша у світі соціальна мережа Facebook, що налічує на сьогодні понад 800 млн. активних учасників, в Рунеті доки займає лише третє місце - 9,3 млн. чоловік. Проте з вересня 2010 року, мережа демонструє вражаючі темпи зростання. За рік її російська аудиторія виросла на 67%, тоді як у "В Контакті" на 13%, а у "Однокласники" на 44%. Але швидше за все, таке активне зростання пов'язане з тим, що спочатку число користувачів Facebook в Росії було незначним. Подивимося, чи вдасться цього року соцсети зберегти такий темп зростання.
Кількість користувачів сервісу мікроблогів Twitter перевищує 200 мільйонів чоловік, при цьому кількість російських користувачів, за статистикою компанії "Яндекс", складає більше 1,85 млн. чоловік.
Головні теми соціалок в 2011 році
У Контакті
Подивимося, чим відрізнилися соціальні мережі в минулому році. Найпопулярніший в Росії сайт "В Контакті", що відмітив 10 жовтня свій 5-річний ювілей, за рік помічений відразу в декількох скандалах.
Одній з найгучніших тим, яка тягнулася майже рік, стала справа про порно. Діячі Рунета призвали "В Контакті" ввести фільтрацію призначеного для користувача контенту, назвавши соцсеть найбільшим в Рунеті розсадником порнографії і насильства. Дискусія закінчилася підписанням угоди з Лігою безпечного Інтернету, по якому "В Контакті" зобов'язався "повністю очистити соціальну мережу від небезпечного контенту до 1 січня 2012". Проте, за нашими спостереженнями, на сьогодні, соцсеть обіцянку так і не стримала.
Інша серія скандалів торкалася взаємин керівництва "У контакті з компанією-співволодільницею соцсети Mail.Ru Group. Павло Дуров публічно розкритикував корпоративні засади Mail.ru Group, назвавши її "сірою і корумпованою компанією".
Ще один скандал був з приводу відсканованих документів користувачів соцсети, які стали видаватися пошуковими системами за запитом "паспорт". Користувачі обурилися, що соцсеть ставила за умовчанням галочку "Документ доступний іншим користувачам в пошуку". На це прес-служба соцсети відповіла, що усьому провиною безпечність користувачів відносно особистих даних, які вони не узабезпечили елементарними налаштуваннями приватности "В Контакті". В результаті, Павло Дуров пообіцяв користувачам, дати можливість виключити показ даних із сторінок свого профілю в результатах пошукових систем. Причому, як
від зовнішніх пошукових систем, наприклад Яндекса і Google, так і від внутрішнього пошуку соцсети.
Вибори депутатів в Держдуму спровокували сплеск активності в соцсетях. І, звичайно ж, "В Контакті" не могла залишитися в стороні від політичних подій, а опинилася в самому центрі. Павло Дуров створив великий ажіотаж, розповсюдивши інформацію про те, що ФСБ "просить" "В Контакті" блокувати опозицію, при цьому засновник соцсети гордо заявляв, що "ми принципово цього не робимо. Не знаю, чим це може кінчитися для нас, але ми стоїмо".
Головні теми світового лідера по охопленню аудиторії Facebook в 2011 році теж стали досить скандальними.
Так само як "В Контакті", соцсеть торкнулося гучна справа про розголошування особистих цих користувачів. Закінчилося воно підписанням угоди про конфіденційність. Віднині Facebook зобов'язаний отримувати згоду користувачів на обробку приватної інформації, а також інформувати їх про те, як особисті дані будуть представлені в нових продуктах і
послугах Facеbook, які він розроблятиме впродовж наступних 20 років.
Іншим публічним скандалом обернулися дії керівництва соцсети відносно пошукового гіганта Google. У травні конкуренція Facebook і Google почала перетворюватися на справжню війну. Соцсеть найняла PR -агентство для розміщення в пресі різних негативних історій про Google. Намір розкрився, і Facebook довелося визнати свою провину.
А запуск інтернет-гігантом своїй соцсети Google+, змусила Facebook похвилюватися, ще раз. Вже до кінця роки глава Facebook Марк Цукерберг публічно визнав, що Google+ є серйозною загрозою його дітищу. При цьому відмітив, що Facebook як і раніше має досить велику перевагу.
І нарешті, Facebook давно пророкували вихід на біржу. Керівництво соцсети ці заяви довгий час не коментувало. Тільки цієї осені стало відомо, що вихід на IPO запланований на квітень-червень 2012 року.
Однокласники
Цього року в "Однокласники" знову стали повертатися і з'являтися нові користувачі. Головним чином завдяки редизайну сайту, відміні платної реєстрації і ряду платних сервісів. Усе це дозволило збільшити число активних користувачів соцсети.
Крім того, сайт "Однокласники" інтегрувався з Mail.Ru. Тепер з соцсети можна безпосередньо переходити в сервіси Mail.Ru.
Google+
Google в 2011 році освоїв для себе нові сфери Інтернету і нарешті обзавівся власною соцсетью. Google+, представлена у кінці червня, спробувала об'єднати усе краще і виправити те, за що соціальні мережі часто піддають критиці.
Крім того, очевидно, що нова соціальна мережа покликана інтегрувати усі великі сервіси і продукти Google. Наприклад, дані з Google+ вже показуються в результатах основного пошуку Google.
До вересня соцсеть працювала по запрошеннях, тепер можливість реєструватися в Google+ з'явилася у усіх користувачів. Google+ став також відкритий для брендів (детальніше про це ми розповімо нижче в розділі "Рекламні можливості і SMM в соціалках").
Мікроблоги
Twitter. Якщо "В Контакті" і Facebook вели активну, іноді скандальне життя, то у світового піонера микроблоггинга Twitter увесь рік пройшов відносно спокійно. Основні теми пов'язані з глобальним редизайном інтерфейсу сайту. Зовнішній вигляд соцсети тепер уніфікований для настільної і мобільних версій сервісу.
Літом Twitter почав підтримувати хэштеги російською мовою, що стало черговим етапом локалізації сервісу мікроблогів. Російські користувачі тут же виявили особливу винахідливість і вивели в ТОП самих згадуваних у світі хэштегов нецензурне російське слово з трьох букв. Проте сервіс швидко прибрав цей хэштег з топа.
Futubra. Крім усього іншого, на російському ринку мікроблогів намітилося поповнення. Компанія Mail.Ru Group презентувала свій новий cервис мультимедійних мікроблогів Futubra. Запуск бета-версии сайту Futubra.com запланований на січень 2012 року. Поки вхід на сайт залишається доступним тільки по инвайтам.
Сервіс Futubra, який раніше, за не офіційними даними, називали Tringer, буде стрічками коротких повідомлень користувачів. Але на відміну від свого міжнародного конкурента, "російський твиттер" буде наповнений не лише текстами, але і цікавою мультимедией, картинками, інформацією про різні заходи і так далі
Добавить комментарий
-
Фрикнуть телефонную карточку. Баг в PGP 7.1 Особености поисковой оптимизации интернет-магазинов Кто может заработать в интернете? Особености поисковой оптимизации украинских компаний Спрос на facebook-почту. Бизнес в интернете. Партнерки или торговля чужими товарами. Mail.ru перегоняет Яндекс Яндекс вебмастер - инструмент анализа для SEO Предмет, рисующий траекторию (скрипты) Взлом Windows Phone 7 Как увеличить посещаемость сайта Сеть сайтов:что такое хорошо, что такое плохо? Хороший текст для сайта. Накрутка групп и страничек в контакте. Kinect попал в продажу уже взломанным. Стратегия низкобюджетного продвижения сайтов в поисковиках SEO -копирайтинг? Какие слова индексирует поисковый робот?
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (28) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
1