Полная новость
Особености поисковой оптимизации украинских компаний
Постійне збільшення Інтернет аудиторії в Україні кілька років тому притягнуло український бізнес у світову павутину, але, як правило, це обмежувалося створенням сайту компанії або електронного магазину з активним просуванням сайтів за допомогою банерів. І ось, порівняно недавно, власники українських сайтів почали звертати увагу на пошукову оптимізацію як
засіб залучення цільової аудиторії на свої сайти.
УАНЕТ і РУНЕТ відрізняються. На жаль, в Україні немає локальних пошукових систем, які здійснювали б пошук виключно по Україні і займали скільки-небудь велику частину пошукового ринку. Виключенням може бути тільки META і BigMir, але обоє ці пошукові системи займають усього 15-17% ринку.
Пошукова оптимізація українських сайтів має деякі особливості і щоб їх виявити, необхідно сформулювати основні проблеми пошукової оптимізації таких сайтів.
Основні проблеми пошукової оптимізації українських сайтів
1. Основними джерелами пошукового трафіку в Україні є неукраїнські пошукові системи.
2. Історично склалося, що УАНЕТ в основному був і залишається російськомовним, тому російськомовним сайтам українських компаній необхідно конкурувати з російським сайтами за місце в пошукових результатах. Тому основні особливості оптимізації українських сайтів більше торкаються російськомовних сайтів українських кампаній.
Під які пошукові системи треба оптимізувати сайт? Джерела пошукового трафіку для сайтів українських компаній.
Для того, щоб зрозуміти на які ж пошукові системи необхідно орієнтуватися українським сайтам звернемося до статистики. Статистика рейтингу BigMir (http://index.bigmir.net/se?y=2) для української аудиторії говорить про те, що велика частина відвідувачів приходять з Google (більше 50%), далі з Яндекса, МЕТА, Rambler і з BigMir. Це ж підтверджується балками сайтів з невеликими відхиленнями,
оскільки позиції запитів в різних пошукових системах не завжди однакові.
Основними джерелами трафіку є 4-5 пошукових систем. Таким чином, при оптимізації сайту необхідно звернути особливу увагу на Google і Яндекс.
Далі розглянемо деякі особливості оптимізації українських сайтів для Google і Яндекс, а також загальні рекомендації для усіх пошукових систем.
Загальні рекомендації
1. Багато користувачів для того, щоб звузити зону пошуку до загальноприйнятих запитів додають слова Україна або Київ, тому при оптимізації сайту рекомендується додавати в TITLE до якого регіону належить сайт. Наприклад, "Пошукова оптимізація в Україні" або "Пошукова оптимізація - Київ / Україна". Також в тексті сторінок сайту рекомендується додати слова з вказівкою регіону. Наприклад, "Доставка по Україні. Доставка по Києву безкоштовно"
2. У пошукових системах тих, що мають регіональний пошук по Україні одним з критеріїв визначення приналежності сайту до України є домен. Домен має бути в зоні .ua (.com.ua, .kiev.ua і тому подібне). Таким чином, бажано основним доменом для просування вибрати один з українських доменів.
Google
1. Google визначає приналежність сайту до України, і в результатах пошуку на регіональному сайті google.com.ua сайти з України отримують бонус при виведенні результатів пошуку, але оскільки російські сайти розвиненіші в плані SEO, то цей бонус найчастіше нівелюється, тому для того, щоб просунути цільові запити в Google необхідно збільшувати кількість авторитетних посилань на сайт.
2. Якщо відвідувач заходить з України, то Google перенаправляє відвідувача на google.com.ua, а під формою пошуку з'являється можливість вибору зони пошуку "російськомовні сторінки" і "сторінки з України". Вибір "сторінки з України" дозволяє відсіяти російські сайти з результатів пошуку, але цією можливістю користуються в основному досвідчені користувачі.
3. Якщо користувач одного дня натисне на посилання "Google.com in English" (в основному це користувачі, які шукають інформацію на англійському), то Google більше ніколи не перенаправлятиме користувача на google.com.ua. Користувач отримає результати на google.com без бонуса для українських сайтів, але з урахуванням регіональної приналежності користувача. Тому при проведенні SEO -мероприятий і моніторингу позицій цільових запитів в результатах пошуку орієнтуйтеся не лише на регіональний google.com.ua, але і на google.com і враховуйте загальні рекомендації для пошукової оптимізації українських сайтів.
Яндекс
Яндекс визначає приналежність сайту Україні по:
1. Національному домену .ua (домени в зоні .ua, .com.ua, .kiev.ua і так далі);
2. Наявності на сайті української версії;
3. Даним реєстрації в каталозі Яндекса.
Для Яндекса також слід враховувати загальні рекомендації пошукової оптимізації українських сайтів. Крім того, є декілька рекомендацій які відносяться безпосередньо до Яндексу:
1. Якщо сайт знаходиться в зоні .com і є основним, і ви спробуєте додати "дзеркало" в зоні .com.ua в надії, що Яндекс віднесе ваш сайт по "дзеркалу" до України - у вас нічого не вийде. Хоча Яндекс знатиме про те, що сайт .com.ua є дзеркалом .com, проте до України сайт віднесений не буде. У разі, коли сайт знаходиться в міжнародній зоні .com і на сайті немає української версії, рекомендується реєструватися в каталозі Яндекса, тільки так ви зможете показати Яндексу приналежність сайту до України.
2. Якщо на вашому сайті українська і російська версії, то при реєстрації в каталогах і линкообмене рекомендується ставити посилання російською мовою на російську версію сайту. По-умовчанню пошук ведеться на усіх мовах і при запиті українською мовою - користувач отримає результати на росіянинові (оскільки на російськомовні сайти більше зовнішніх посилань, вони авторитетніші і тому подібне). Наприклад, за запитом "інвестиції" - Яндекс видає результати пошуку по слову "інвестиції", тому не слід розділяти посилання на зовнішніх сайтах на два напрями (Наприклад, 20 посилань на інвестиції і 20 посилань на інвестиції). Краще усі зусилля направити в одне русло (40 посилань на інвестиції) і при цьому просувається обидва запити. Таким чином, якщо у вас є сторінка "інвестиції" в російській версії сайту і сторінка "інвестиції" в українській, то слід ставити посилання на російську версію із словом "інвестиції".
Багато хто покладав великі надії на Yandex.UA як на повноцінну пошукову систему по Україні, але реально Yandex.ua це усього лише фасад для українського користувача, оскільки результати пошуку все одно виводяться в зоні yandex.ru, що повністю унеможливлює виділення yandex.ua в статистиці при роботі з балками. Хоча можливість регіонального пошуку це все ж великий крок вперед. Сподіватимемося, що Яндекс і далі радуватиме українських користувачів новими можливостями.
Добавить комментарий
-
Доверия нет никому Партнерки или торговля чужими товарами. Как изучить CSS? Социальные сети России. Поиск и поисковые машины. SEO WordPress - оптимизация заголовков Известные хакеры нашего времени. Деннис Ритчи. Бесплатно ускоряем индексацию сайтов Как получаются хакеры? Выслеживаем шпионские программы в Windows Раскручиваем сайт в поисковых системах Типология поисковых запросов. Yazzle - программа SEO анализа и продвижения сайтов Соціалки + Пошук Спрос на facebook-почту. Сеть сайтов:что такое хорошо, что такое плохо? Контекстная реклама VS поисковая оптимизация Самые знаменитые хакеры. Ричард Столмэн (Richard Stallman). тИЦ (Тематический индекс цитируемости) Уязвимые места Android
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (26) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
Комментариев нет