Полная новость
Сеть сайтов:что такое хорошо, что такое плохо?
Нині все складніше стає просувати сайти в зарубіжному сегменті, тобто конкурувати з сайтами, які присутні на цьому ринку вже 8-10 і більше років. Як відомо, оптимізатор може вільно маніпулювати тільки чинниками внутрішньої оптимізації (ключові слова, МЕТА-теги, контент, внутрішня перелинковка і ін.), але впливати на зовнішні чинники оптимізації він може лише побічно - розставляючи/обмінюючись або купуючи беклинки на зовнішніх сайтах з високим PR і тим самим впливати на PR свого сайту і позиції сайту по цільових ключових запитах.
Але не усі беклинки однаково оцінюються пошуковими системами і дуже не приємно працювати з чинниками, які неможливо розпланувати, і, відповідно, не можна побудувати маркетинговий план і план розвитку сайту оскільки чинники, на які можна впливати тільки побічно, - малопрогнозируемы. Тому у багатьох SEO -специалистов і Інтернет-маркетологів з'явилася проблема: Як же можна впливати на зовнішні чинники оптимізації у будь-який момент часу і тим самим прогнозувати результати? Рішення виявилося дуже простим: Потрібно зовнішні чинники перевести в розряд внутрішніх! Тобто зробити необхідну кількість сайтів з можливістю безпосередньо міняти внутрішні чинники оптимізації, які для основного сайту будуть зовнішніми. Це ідеальне рішення для просування цільових запитів в умовах високої конкуренції в міжнародних пошукових системах. Крім того, і в рунеті по деяких тематиках стало складно просувати сайт, оскільки основні учасники ринку вже прооптимизировали свої сайти оскільки це було тільки можливо і міцно зайняли перші позиції в російськомовних пошукових системах, тому і в рунеті створення мереж сайтів також виявилося дієвим рішенням, для того, щоб потрапити в десятку результатів пошуку.
Розглянемо основні моделі мереж сайтів і їх структуру :
"Зірка"
"Зірка"
Основний сайт знаходиться в центрі, на нього посилаються допоміжні сайти. Т. о. зовнішні SEO -мероприятия проведені для основного і допоміжних сайтів дадуть можливість отримати їм PR, а посилання з допоміжних сайтів просунуть основний сайт по відповідних запитах і передадуть частину отриманого PR основному сайту.
"Сніжинка"
Різновид "Зірки" - "Сніжинка", де основний сайт також знаходиться в центрі, але у відмінності від "Зірки" в "Сніжинці" допоміжні сайти посилаються один на одного при цьому просуваючи один одного по відповідних запитах. Вага посилань по яких передається PR в цій моделі нижче (оскільки PR розбивається на декілька посилань), але зв'язки між іншими сайтами просувають допоміжні сайти і справа вебмастера направити отриманий трафік в потрібне русло.
"Піраміда"
Основний сайт знаходиться на вершині піраміди, усі сайти першого від вершини рівня посилаються на основний сайт, а сайти другого рівня на сайти першого рівня. При цьому прогресія збільшення кількості сайтів на кожному рівні може бути будь-ким. У такій моделі частина PR допоміжних сайтів отримана в результаті зовнішніх SEO -мероприятий передається на рівень вище, таким чином, з кожним рівнем PR сайтів збільшується і концентрується на основним сайті, і посилання на основний сайт з допоміжних сайтів першого від вершини рівня мають максимальну для усієї мережі вагу.
"Ялиночка"
Різновид "Піраміди" - "Ялиночка", де основний сайт також знаходиться на вершині піраміди, але у відмінності від "Піраміди" усі допоміжні сайти усіх рівнів посилаються на сайти наступних рівнів і основний сайт. Також можливі горизонтальні зв'язки між сайтами одного рівня. У такій моделі на основний сайт переливається PR сайтів навіть самих нижніх рівнів і він отримує велику кількість беклинков. Крім того, допоміжні сайти просувають один одного по відповідних ключових запитах і також як в "Сніжинці" отриманий на допоміжних сайтах трафік необхідно направити в потрібне русло. Це може бути реклама або партнерська програма, а так само продаж товару або послуги, по якому позиціонується допоміжний сайт.
Також можуть використовуватися гібридні схеми, в т.ч. і піраміди без основного сайту ("усеченая піраміда" або "трапеція").
Захоплюватися створенням величезної кількості сайтів з метою "затьмарити увесь інтернет" не коштує, оскільки це може бути сприйнято пошуковими системами як пошуковий спам. Пошукові системи намагаються боротися з пошуковим спамом і влаштовують "пастки": аналізують вік сайтів, щільність ключових слів, виявляють дублі текстів, пессимизмируют однотипні посилання і так далі. Творці мереж сайтів теж не сидять на місці: придбавають домени що використалися раніше, створюють унікальний дизайн і контент для сайтів, розміщують сайти на різних хостингах і так далі
Розглянемо які мережі сайтів є прийнятними, а які претендують стать пошуковим спамом.
Що таке добре?
Не можна усі мережі сайтів записувати в розряд спаму, оскільки є і "хороші" мережі сайтів, де кожен сайт окремо позиціонується на ринку має свої центри прибули і цільову аудиторію. Щоб охопити велику частину ринку іноді корисно розділити центри прибули (тобто товари або послуги) на окремі сегменти і створити декілька сайтів позиційовані на ці сегменти. По-перше, на такому сайті більше інформації, яка торкається відповідного сегменту і ця інформація унікальна; по-друге, такий сайт легше просунути, оскільки він займає порівняно невелику нішу на ринку і, відповідно, конкуренція нижча; по-третє, це зручніше користувачеві, оскільки витрачає менше часу на пошук інформації на сайті.
Виправданим є створення мережі сайтів з позиціонуванням кожного окремого сайту на певному сегменті ринку і при цьому ці сегменти не повинні перетинатися. Після проведення SEO -мероприятий для такої мережі сайтів сайти мережі не перетинатимуться в результатах пошуку, т.к цільові запити у них різні. Основний же сайт позиціонується по загальних цільових запитах і теж не перетинається в результатах пошуку з іншими сайтами мережі.
Наприклад, компанія займається продажем будматеріалів. Логічним буде розподіл центрів прибутку на невеликі сегменти і створення мережі сайтів : сухі суміші, фарби, підлогові покриття, сантехніка, дроти і кабелі, плитка і так далі. Таким чином, кожен сайт позиціонується на власному сегменті, а основний сайт фокусується на загальних запитах: будматеріали, матеріали для ремонту і тому подібне. Сайти такої мережі ніяк не перетинаються між собою по запитах в результатах пошуку і, відповідно, така мережа не є пошуковим спамом.
Відповідною структурою для такої мережі може бути вибрана "Зірка" або "Сніжинка", в окремих випадках "Піраміда" або "Ялиночка" - коли центри прибутку діляться на декількох рівнях (наприклад, сантехніка ще ділиться на змішувачі, умивальників, ванни і так далі). "Піраміда" або "Ялиночка" можуть бути застосована при географічному розподілі (наприклад, портал по Нерухомості ділиться на нерухомість по країнах, далее- містах, і по поштових індексах).
Що таке погано?
Абсолютно неправильними є мережі сайтів однієї тематики з однаковими центрами прибутку і цільовою аудиторією, які спрямовані на просування сайту тієї ж тематики по висококонкурентних запитах. Як правило, такі мережі сайтів, перетинаються в результатах пошуку пошукових систем, тобто є пошуковим спамом. Як це виглядає: користувач вводить пошуковий запит і чекає отримати в результатах пошуку посилання на сайти, які його цікавлять, а в результаті він отримує посилання, де 3-10 сайтів є сайтами однієї мережі і він тільки втрачає час на вивчення однієї і тієї ж інформації на різних сайтах. У результаті знижується рівень довіри до пошукової системи, і у свідомості обивателя складається думка, що оптимізатор це моторошний спамер, хоча професійні оптимізатори використовують "білі" методи.
Багато веб-майстра удаються до сірих методів розкручування, у тому числі і до створення великої кількості сайтів з розподілом центрів прибутку, де один набір інформації розділяється між сайтами - по спеціальному алгоритму: інформація змішується так, щоб не було точного збігу текстів на різних сайтах, тобто робиться усе, щоб контент сторінок здавався унікальним. На самій же справі з 100 сторінок початкового тексту виходить 50 десятисторінкових сайтів з псевдоунікальною інформацією. Таким чином, сайти в такій мережі спрямовані на різні сегменти ринку, але оскільки інформація фактично однакова єдиним інструментом фокусування на потрібний сегмент залишаються МЕТА-теги. При якісній підготовці цієї інформації можна сподіватися, що сайти не перетинатимуться в результатах пошуку, хоча із-за однакового змісту це все одно неминуче.
Таким чином, основним критерієм оцінки мережі сайтів є перетин сайтів однієї мережі в результатах пошуку в пошуковій системі, тобто чи являється мережа сайтів пошуковим спамом або ні.
Добре: Мережа сайтів, де кожен сайт займає свою нішу, має свої центри прибули і аудиторію, містить унікальний контент. При цьому центри прибутку розділяються таким чином, що після проведення SEO -мероприятий сайти мережі не перетинаються в результатах пошуку в пошукових системах.
Погано: Мережа сайтів, де усі сайти не мають унікальної інформації і спрямовані на одну аудиторію, а також якщо сайти мережі перетинаються в результатах пошуку, що є пошуковим спамом.
Структура мережі сайтів залежить від бізнес-моделі веб-сайту/ов компанії і не повинна залежати від бажання оптимізатора досягти результату за всяку ціну.
Добавить комментарий
-
Просування сайту - аудит Обзор программ по проверке уникальности текстов. Соціалки + Пошук Контекстна реклама Как продавать информацию? Как заработать на партнерках? Семантичне ядро сайту Internet Relay Chat. Социальные сети России. Бизнес в интернете. Индексация ссылок Некоммерческие сайты. Выбираем тему для сайта Exploit и зачем они нужны? Известные хакеры нашего времени. Деннис Ритчи. Как выбрать партнерку? Власти Украины закрыли крупный файлообменник Ex.ua Что привлекает в тексте посетителя? MUD – Multiple User Dungeons. Особености поисковой оптимизации интернет-магазинов
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (28) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
2