Полная новость
Сеть сайтов:что такое хорошо, что такое плохо?

Нині все складніше стає просувати сайти в зарубіжному сегменті, тобто конкурувати з сайтами, які присутні на цьому ринку вже 8-10 і більше років. Як відомо, оптимізатор може вільно маніпулювати тільки чинниками внутрішньої оптимізації (ключові слова, МЕТА-теги, контент, внутрішня перелинковка і ін.), але впливати на зовнішні чинники оптимізації він може лише побічно - розставляючи/обмінюючись або купуючи беклинки на зовнішніх сайтах з високим PR і тим самим впливати на PR свого сайту і позиції сайту по цільових ключових запитах.
Але не усі беклинки однаково оцінюються пошуковими системами і дуже не приємно працювати з чинниками, які неможливо розпланувати, і, відповідно, не можна побудувати маркетинговий план і план розвитку сайту оскільки чинники, на які можна впливати тільки побічно, - малопрогнозируемы. Тому у багатьох SEO -специалистов і Інтернет-маркетологів з'явилася проблема: Як же можна впливати на зовнішні чинники оптимізації у будь-який момент часу і тим самим прогнозувати результати? Рішення виявилося дуже простим: Потрібно зовнішні чинники перевести в розряд внутрішніх! Тобто зробити необхідну кількість сайтів з можливістю безпосередньо міняти внутрішні чинники оптимізації, які для основного сайту будуть зовнішніми. Це ідеальне рішення для просування цільових запитів в умовах високої конкуренції в міжнародних пошукових системах. Крім того, і в рунеті по деяких тематиках стало складно просувати сайт, оскільки основні учасники ринку вже прооптимизировали свої сайти оскільки це було тільки можливо і міцно зайняли перші позиції в російськомовних пошукових системах, тому і в рунеті створення мереж сайтів також виявилося дієвим рішенням, для того, щоб потрапити в десятку результатів пошуку.
Розглянемо основні моделі мереж сайтів і їх структуру :
"Зірка"

"Зірка"

Основний сайт знаходиться в центрі, на нього посилаються допоміжні сайти. Т. о. зовнішні SEO -мероприятия проведені для основного і допоміжних сайтів дадуть можливість отримати їм PR, а посилання з допоміжних сайтів просунуть основний сайт по відповідних запитах і передадуть частину отриманого PR основному сайту.
"Сніжинка"


Різновид "Зірки" - "Сніжинка", де основний сайт також знаходиться в центрі, але у відмінності від "Зірки" в "Сніжинці" допоміжні сайти посилаються один на одного при цьому просуваючи один одного по відповідних запитах. Вага посилань по яких передається PR в цій моделі нижче (оскільки PR розбивається на декілька посилань), але зв'язки між іншими сайтами просувають допоміжні сайти і справа вебмастера направити отриманий трафік в потрібне русло.
"Піраміда"


Основний сайт знаходиться на вершині піраміди, усі сайти першого від вершини рівня посилаються на основний сайт, а сайти другого рівня на сайти першого рівня. При цьому прогресія збільшення кількості сайтів на кожному рівні може бути будь-ким. У такій моделі частина PR допоміжних сайтів отримана в результаті зовнішніх SEO -мероприятий передається на рівень вище, таким чином, з кожним рівнем PR сайтів збільшується і концентрується на основним сайті, і посилання на основний сайт з допоміжних сайтів першого від вершини рівня мають максимальну для усієї мережі вагу.
"Ялиночка"


Різновид "Піраміди" - "Ялиночка", де основний сайт також знаходиться на вершині піраміди, але у відмінності від "Піраміди" усі допоміжні сайти усіх рівнів посилаються на сайти наступних рівнів і основний сайт. Також можливі горизонтальні зв'язки між сайтами одного рівня. У такій моделі на основний сайт переливається PR сайтів навіть самих нижніх рівнів і він отримує велику кількість беклинков. Крім того, допоміжні сайти просувають один одного по відповідних ключових запитах і також як в "Сніжинці" отриманий на допоміжних сайтах трафік необхідно направити в потрібне русло. Це може бути реклама або партнерська програма, а так само продаж товару або послуги, по якому позиціонується допоміжний сайт.
Також можуть використовуватися гібридні схеми, в т.ч. і піраміди без основного сайту ("усеченая піраміда" або "трапеція").
Захоплюватися створенням величезної кількості сайтів з метою "затьмарити увесь інтернет" не коштує, оскільки це може бути сприйнято пошуковими системами як пошуковий спам. Пошукові системи намагаються боротися з пошуковим спамом і влаштовують "пастки": аналізують вік сайтів, щільність ключових слів, виявляють дублі текстів, пессимизмируют однотипні посилання і так далі. Творці мереж сайтів теж не сидять на місці: придбавають домени що використалися раніше, створюють унікальний дизайн і контент для сайтів, розміщують сайти на різних хостингах і так далі
Розглянемо які мережі сайтів є прийнятними, а які претендують стать пошуковим спамом.
Що таке добре?
Не можна усі мережі сайтів записувати в розряд спаму, оскільки є і "хороші" мережі сайтів, де кожен сайт окремо позиціонується на ринку має свої центри прибули і цільову аудиторію. Щоб охопити велику частину ринку іноді корисно розділити центри прибули (тобто товари або послуги) на окремі сегменти і створити декілька сайтів позиційовані на ці сегменти. По-перше, на такому сайті більше інформації, яка торкається відповідного сегменту і ця інформація унікальна; по-друге, такий сайт легше просунути, оскільки він займає порівняно невелику нішу на ринку і, відповідно, конкуренція нижча; по-третє, це зручніше користувачеві, оскільки витрачає менше часу на пошук інформації на сайті.
Виправданим є створення мережі сайтів з позиціонуванням кожного окремого сайту на певному сегменті ринку і при цьому ці сегменти не повинні перетинатися. Після проведення SEO -мероприятий для такої мережі сайтів сайти мережі не перетинатимуться в результатах пошуку, т.к цільові запити у них різні. Основний же сайт позиціонується по загальних цільових запитах і теж не перетинається в результатах пошуку з іншими сайтами мережі.
Наприклад, компанія займається продажем будматеріалів. Логічним буде розподіл центрів прибутку на невеликі сегменти і створення мережі сайтів : сухі суміші, фарби, підлогові покриття, сантехніка, дроти і кабелі, плитка і так далі. Таким чином, кожен сайт позиціонується на власному сегменті, а основний сайт фокусується на загальних запитах: будматеріали, матеріали для ремонту і тому подібне. Сайти такої мережі ніяк не перетинаються між собою по запитах в результатах пошуку і, відповідно, така мережа не є пошуковим спамом.
Відповідною структурою для такої мережі може бути вибрана "Зірка" або "Сніжинка", в окремих випадках "Піраміда" або "Ялиночка" - коли центри прибутку діляться на декількох рівнях (наприклад, сантехніка ще ділиться на змішувачі, умивальників, ванни і так далі). "Піраміда" або "Ялиночка" можуть бути застосована при географічному розподілі (наприклад, портал по Нерухомості ділиться на нерухомість по країнах, далее- містах, і по поштових індексах).
Що таке погано?
Абсолютно неправильними є мережі сайтів однієї тематики з однаковими центрами прибутку і цільовою аудиторією, які спрямовані на просування сайту тієї ж тематики по висококонкурентних запитах. Як правило, такі мережі сайтів, перетинаються в результатах пошуку пошукових систем, тобто є пошуковим спамом. Як це виглядає: користувач вводить пошуковий запит і чекає отримати в результатах пошуку посилання на сайти, які його цікавлять, а в результаті він отримує посилання, де 3-10 сайтів є сайтами однієї мережі і він тільки втрачає час на вивчення однієї і тієї ж інформації на різних сайтах. У результаті знижується рівень довіри до пошукової системи, і у свідомості обивателя складається думка, що оптимізатор це моторошний спамер, хоча професійні оптимізатори використовують "білі" методи.
Багато веб-майстра удаються до сірих методів розкручування, у тому числі і до створення великої кількості сайтів з розподілом центрів прибутку, де один набір інформації розділяється між сайтами - по спеціальному алгоритму: інформація змішується так, щоб не було точного збігу текстів на різних сайтах, тобто робиться усе, щоб контент сторінок здавався унікальним. На самій же справі з 100 сторінок початкового тексту виходить 50 десятисторінкових сайтів з псевдоунікальною інформацією. Таким чином, сайти в такій мережі спрямовані на різні сегменти ринку, але оскільки інформація фактично однакова єдиним інструментом фокусування на потрібний сегмент залишаються МЕТА-теги. При якісній підготовці цієї інформації можна сподіватися, що сайти не перетинатимуться в результатах пошуку, хоча із-за однакового змісту це все одно неминуче.
Таким чином, основним критерієм оцінки мережі сайтів є перетин сайтів однієї мережі в результатах пошуку в пошуковій системі, тобто чи являється мережа сайтів пошуковим спамом або ні.
Добре: Мережа сайтів, де кожен сайт займає свою нішу, має свої центри прибули і аудиторію, містить унікальний контент. При цьому центри прибутку розділяються таким чином, що після проведення SEO -мероприятий сайти мережі не перетинаються в результатах пошуку в пошукових системах.
Погано: Мережа сайтів, де усі сайти не мають унікальної інформації і спрямовані на одну аудиторію, а також якщо сайти мережі перетинаються в результатах пошуку, що є пошуковим спамом.
Структура мережі сайтів залежить від бізнес-моделі веб-сайту/ов компанії і не повинна залежати від бажання оптимізатора досягти результату за всяку ціну.
Добавить комментарий
-
Пользователь = запрос. Уязвимые места Android Обзор модулей Drupal, которые помогают оптимизировать сайт. Методика подбора ключевых слов для поисковиков Как выбрать партнерку? Как изучить CSS? Выбираем тему для сайта Панасотовая связь. Что такое SEO? Что такое индекс поисковой машины? Как скормить ссылки поисковым системам? Как получаются хакеры? Обзор программ по проверке уникальности текстов. Интернет сервис SeoBudget Адреса, влияющие на индексацию сайта. Просування сайту - аудит тИЦ (Тематический индекс цитируемости) Как работают серверные скрипты Кто может заработать в интернете? Для начинающего хакера.
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (4) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[23.01.2012] | |
Самостоятельная раскрутка и продвижение сайтов (5) |
2