Полная новость
Особености поисковой оптимизации интернет-магазинов
Вступ
У уанете вже нікого не здивувати новим інтернет-магазином, або як ще називають острівці електронної торгівлі в Інтернет - електронним магазином. Як правило, будь-який офлайновый магазин побутової або комп'ютерної техніки вже має свій електронний аналог в інтернет. Крім того, існує множина винятково інтернет-магазинів, які в деяких сферах вже відібрали частини ринку у своїх офлайновых конкурентів.
Конкуренція електронних магазинів і надалі ростиме, оскільки створити інтернет-магазин і організувати його інфраструктуру набагато легше чим відкрити офлайновый магазин. І щоб успішно конкурувати в Інтернеті необхідно грамотно розробляти і позиціонувати свій магазин.
Далі я постараюся коротко розповісти про те, як ефективно просувати електронні магазини в пошукових системах, і тим самим збільшити продажі через иентернет-магазин.
Особливості просування електронних магазинів
Принципи просування електронних магазинів в пошукових системах нічим не відрізняються від просування інших сайтів, але все таки в є ряд особливостей.
Щоб правильно позиціонувати інтернет-магазин треба чітко розуміти на яку аудиторію він розрахований, тому розглянемо декілька типів покупців електронних магазинів (головним чином нас цікавить відмінності аудиторій при користуванні пошуковими системами).
Покупці електронних магазинів діляться на три групи:
Виходячи з відмінностей аудиторії на яку позиціонується електронний магазин для просування сайту в пошукових системах можуть бути застосовані різні стратегії просування.
- Покупці які ще не знають, що шукають, але хочуть зробити свій вибір через інтернет. Наприклад, це може бути подарунок, і у покупця немає часу на похід в магазин, він розраховує на певну суму і хоче швидко і без зайвого клопоту вирішити це завдання. Крім того, можливо покупцеві необхідно зробити декілька покупок і тому як запит пошуковій системі такі покупці задають загальні запити (Наприклад, Інтернет магазин побутової техніки).
- Покупці які знають що шукають, але ще не визначилися з моделлю або різновид товару. Наприклад, покупець хоче купити DVD -плеер, але який він ще не знає і зробить свій вибір виходячи із запропонованого асортименту, характеристик і ціни безпосередньо на сайті интеренет-магазина.
- Покупці які знають що хочуть купити і їм треба знайти тільки кращу ціну, умови доставки і оплати. Такі покупці як запит пошуковій системі задають конкретну модель або повну назву товару.
Виходячи з відмінностей аудиторії на яку позиціонується електронний магазин для просування сайту в пошукових системах можуть бути застосовані різні стратегії просування.
Стратегії просування
Для кожної групи покупців можна сформувати відповідну стратегію просування в пошукових системах. Так для покупців задаючих в пошукових системах загальні запити стратегія просування по загальних запитах, для покупців задаючих для пошуку групу товарів - стратегія просування по категоріях і для покупців тих, що шукають конкретну модель - інвертована стратегія. Є ще змішана стратегія, яка включає елементи декількох стратегій.
Розглянемо кожну стратегію:
1. Просування по загальних запитах
Електронний магазин просувається по дуже узагальнених запитах. (Наприклад, книжковий інтернет магазин, книжковий магазин). Популярність таких запитів дуже висока, але і конкуренція теж змусить вас докласти немало зусиль, щоб увійти в ТОП10 результатів пошуку основних пошукових систем по цих запитах. Загалом це не дуже популярна стратегія, оскільки її може собі дозволити тільки дуже великий електронний магазин що постійно працює над своїм іміджем, в якому усі товари є на складі. Тобто це магазини в яких можна купити будь-яку книгу або будь-який холодильник прямо зараз.
2. Просування по категоріях
Інтернет-магазин просувається по основних категоріях, оскільки фокусується на аудиторію, яка пошуковим системам задає запити типу, : ноутбуки, телевізори і тому подібне тобто це запити які приводять користувачів у всередину категорії вашого електронного магазину. Але такі запити приводять ще і користувачів, які просто хочуть ознайомиться з асортиментом представленому в магазинах, або порівняти моделі, щоб потім купити в магазині який знаходиться в двох кварталах дорогою додому або на роботу.
Така стратегія підходить магазинам з конкурентними цінами і хорошими умовами доставки, тобто коли такий же товар не можна купити дешевше в магазині за рогом і доставка здійснюється дуже швидко. Стратегія працюватиме якщо працюють формули:
Формула 1 - я можу купити товар за ту ж ціну (чи дешевше) + мені усі доставлять швидко.
Формула 2 - я не знаю де купити в офлайне + мені усі доставлять.
Тобто коли покупець економить на часі витраченому на похід в магазин, або на часі пошуку офлайнового магазину, де можна купити товар, і це компенсується за рахунок швидкої доставки додому або в офіс.
3. Інвертована стратегія
Ця стратегія називається інвертованою, оскільки у відмінності від загальних принципів просування сайтів в пошукових системах вона спрямована на просування низькочастотних запитів, тобто запитів які запрошуються в сотні і тисячі разів рідше чим загальні запити.
Покупці які запрошують повне найменування товару або назву моделі більш мотивовані до купівлі, тому така стратегія найбільш ефективна. Але треба пам'ятати про те, що ця стратегія працює, тільки якщо у вашому інтернет-магазині конкурентні ціни, оскільки покупці цієї
аудиторії найчастіше шукають найнижчу ціну.
4. Змішана стратегія
Одна з вище перерахованих стратегій береться за основну, а друга додатковою. Найбільш життєздатні стартегии: Просування по загальних запитах+ Просування по категоріях, або Інвертована стратегія+ Просування по категоріях.
Етапи просування
Як відомо, просування в пошукових системах або пошукова оптимізація ділиться на два етапи: Внутрішня оптимізація і зовнішні SEO заходи.
Внутрішня оптимізація - це заходи спрямовані на зміни поточного сайту (а також реалізація ), його структури, текстів, МЕТА-тегов з метою зробити його привабливішим для пошукових систем під певні цільові запити.
Зовнішні SEO заходи - це заходи, які виконуються поза сайтом, на зовнішніх сайтах, в каталогах, форумах і так далі з метою просунути сайт по цільових запитах і збільшити авторитетність сайту.
Розглянемо заходи щодо внутрішньої оптимізації стосовно кожної стратегії. Сконцентруємо свою увагу на особливостях кожної стратегії для внутрішньої оптимізації і для зовнішніх SEO заходів.
Внутрішня оптимізація
3. Інвертована стратегія
1. Просування по загальних запитах
По таких запитах просувається, як правило, головна сторінка електронного магазину. Слід звернути особливу увагу на внутрішню навігацію.
Посилальна структура має бути розроблена так, щоб PageRank головної сторінки був максимальним.
Посилання з логотипу повинне вести на головну сторінку і ALT повинен містити 1-3 основні запити по яких просувається інтернет-магазин.
На головній сторінці необхідно розмістити текст на 100-150 слів про електронний магазин з обов'язковою згадкою 1-3 основних цільових запиту 2-3 рази за текстом.
2. Просування по категоріях
Оскільки, категорії електронного магазину є цільовими сторінками сайту, вони мають бути оптимізовані під свої групи запитів.
Сторінки підкатегорій і сторінки товарів повинні містити додаткові посилання на сторінки категорій з основним цільовим запитом в тексті посилання. Це можна
реалізувати під "хлібні крихти".
На сторінках категорій необхідно розмістити текст на 50-100 слів про товари тих, що знаходяться в категорії з обов'язковою згадкою основних цільових запитів 2-3 рази за текстом.
3. Інвертована стратегія
Основними цільовими сторінками є сторінки товарів.
Тексти сторінок товарів мають бути повністю оптимізовані під назву відповідного товару (модель). На сторінці товару необхідно розмістити заголовок з повним найменуванням товару.
TITLE і Description повинні містити найменування товару, фірму виробника.
2. Просування по категоріях
3. Інвертована стратегія
Зовнішні SEO заходи
1. Просування по загальних запитах
Усі посилання із зовнішніх сайтів повинні містити основні цільові запити в тексті посилань.
2. Просування по категоріях
Рекомендується почати з просування 2-3 основних категорій товарів. Таким чином, усі посилання із зовнішніх сайтів повинні містити основні цільові запити основних категорій в тексті посилань.
Посилання повинні вести на відповідну сторінку категорії.
3. Інвертована стратегія
При реєстрації сайту в каталозі тексті посилань повинні містити цільові запити основних категорій електронного магазину.
При додаванні товарів необхідно визначити бестселер кожної категорії, і на зовнішніх сайтах розміщувати не менше 20 посилань з повним найменуванням товару або моделлю - безпосередньо на сторінку товару. Досягши успіхів в просуванні запитів по одній моделі можна переходити до наступної популярної моделі.
Висновок
Звичайно немає єдиних правил того як просунути електронний магазин в пошукових системах. Кожен інтернет-магазин індивідуальний і правила його просування теж індивідуальні і залежать від тематики, асортименту, структури категорій і так далі
Успіх інтернет-магазину багато в чому залежить від якості виконання сайту, реалізації принципів юзабіліті і високої якості сервісу.
Добавить комментарий
-
Хороший текст для сайта. Як зробити правильну SEO-статью? Как работают серверные скрипты Allsubmitter - программа внешней SEO оптимизации сайтов Russian GrayBox. Немного про SAPE или какая от нее польза в продвижении сайта? Методика подбора ключевых слов для поисковиков SEO WordPress - оптимизация ссылок Что привлекает в тексте посетителя? Семантичне ядро сайту Реклама в соцсетях Кто может заработать в интернете? Баг в PGP 7.1 Как выбрать партнерку? Kinect попал в продажу уже взломанным. Уязвимые места Android Известные хакеры нашего времени. Деннис Ритчи. Типы хакеров. Что такое SEO? Обзор программ для мониторинга API-вызовов.
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (26) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
2