Полная новость
Реклама в соцсетях
Будь-яка соціальна мережа має величезні можливості відстежувати поведінку користувачів, їх інтереси, місце розташування і на основі усієї цієї інформації видавати контент будь-якого характеру, що персоналізується, тобто показувати рекламу максимально таргетовано і мати високий рівень конверсії відвідувачів в покупці
"У Контакті"
Одним з останніх нововведень став новий вид реклами - офферы (пропозиції). Рекламодавці можуть платити не за кліки і покази, а за дії користувачів, а самі користувачі отримувати винагороду у вигляді голосів за свою активність.
Також, "В Контакті" надав своїм рекламодавцям декілька видів таргетинга. Створення таргетованих оголошень по браузерах, платформах і регіонах, а також націлювання оголошень на аудиторію додатків.
У системі рекламної статистики "В Контакті" з'явилися можливості вивантажувати демографічні дані по оголошеннях і кампаніях; проглянути сумарну статистику по днях; і побачити в графі "Охоплення" дані по кількості унікальних користувачів, які побачили рекламне оголошення цього дня.
З вересня у рекламодавців "В Контакті" з'явилася можливість сплатити рекламу в соцсети : за допомогою сервісу Яндекс.Деньги. Для перерахування коштів можна використовувати як рахунок в платіжній системі Я.Гроші, так і прив'язану до нього банківську карту.
А запущений в травні рекламний API дозволяє рекламодавцям, використовуючи функції рекламного кабінету, працювати і з оголошеннями, і з кампаніями, і із статистикою, створюючи власні інструменти і інтерфейси для зручнішої роботи з таргетованою рекламою в соцмережі.
Facebook є однією з найбільш просунутих соціальних мереж в плані рекламних можливостей. Відмітимо, що соцсеть пропонує три види продуктів для рекламодавців: звичайні сторінки, сплачені історії і баннерная реклама. Тільки два останніх є платними.
На початку року соцсеть монетизировала кнопки Like, запустивши новий формат соціальної реклами - "Рекламні історії" ("Sponsored Stories"), які оформилися в самостійний рекламний інструмент. Такі оголошення користувач міг бачити тільки у відкритих новинних стрічках своїх друзів.
Проте, як стало відомо у кінці листопада, Facebook має намір впровадити спонсорську рекламу в блок Ticker (що відображує новинну стрічку активності друзів в реальному часі). Інструмент Sponsored Stories буде доступний по всьому світу, у тому числі і в Росії. Вартість розміщення бренду в тикере
Facebook залежатиме від кількості "лайков" сторінки.
Крім того, раніше Facebook представив новий тип реклами - розширені оголошення. Якщо друг "лайкнул" оголошення, у вас воно відобразиться в розширеному виді, даючи можливість додавати коментарі і бачити повідомлення інших людей.
Що стосується таргетованої реклами, то весною соцсеть тестувала систему таргетинга в реальному часі, коли користувачам майже миттєво відображувалася реклама, релевантна їх повідомленням.
Пізніше соцсеть запустила таргетинг по містах. Завдяки цьому нововведенню, планування і проведення рекламної кампанії стане набагато зручніше. До того ж, з'явилася можливість порахувати, які міста Росії являються самими "зафейсбученными"
Хорошою новиною для рекламодавців стала поява розширеної аналітики для сторінок. Нові показники дозволяють відстежити охоплення аудиторії, виральность постів і загальну залученість користувачів.
Слідом за "В Контакті", в серпні Facebook офіційно оголосив про відкриття доступу до рекламному API.
"Однокласники" і Таргет@Mail.ru
Сайт "Однокласники", що зазнав за рік безліч змін запустив текстову рекламу. Крім того, рекламні оголошення тепер можуть бачити мільйони користувачів соціальних мереж "Однокласники" і "Мій Світ" завдяки тому, що Mail.Ru Group запустила універсальну єдину платформу соціально-таргетованої реклами "Таргет".
У жовтні Таргет@Mail.Ru ввів плату за кліки і аукціон, що дає рекламодавцям можливість вибору оплати в сервісі Таргет@Мail.ru - за покази або за переходи, а також ввела аукціон.
Пізніше система Таргет@Mail.ru ввела функцію звернення до користувачів по імені, оскільки помічено, що на персональні звернення в рекламних оголошеннях користувачі відгукуються активніше, а CTR таких оголошень набагато вище.
У вересні Mail.ru Group оголосила про початок роботи сервісу з рекламними агентствами.
Сервіс мікроблогів Twitter, який регулярно звинувачують в збитковості, не втрачає надії на успішну монетизацию і розширює рекламні можливості. Про це свідчить запуск рекламної опції Promoted Products (рекламні продукти) з гео-таргетингом. Суть опції полягає в аналізі сукупних даних, що надаються користувачем.
Геотаргетинг поширюється на Promoted Accounts (оплата за фолловеров) і Promoted Tweets (твиты з рекламною начинкою), але не на Promoted Trends (популярні тренди).
У році, що минає, найбільшу увагу привертав такий вид реклами як Promoted Tweets. У стрічках користувачів стали з'являтися повідомлення навіть від тих брендів, на які вони не підписані, але схожі з тематики з інтересами користувачів.
Для бізнесу такий хід показатися дуже привабливим, адже тепер реклама може таргетовано з'являтися у усіх користувачів, навіть якщо вони не зафолловили бренд. А ось для самих користувачів такий вид нав'язливої реклами може стати дуже дратівливим.
Крім того, соцсеть відзначилася в області smm -инструментария і запустила новий інструмент веб-аналітики Twitter Web Analytics. З його допомогою власники сайтів можуть зрозуміти три ключові моменти: наскільки часто їх контентом діляться в Twitter, скільки трафіку отримує сайт від
сервісу мікроблогів і наскільки ефективні кнопки Tweet.
Іншим інструментом став TweepsMap (карта з пташками-покажчиками) можна побачити, в якій країні або якому місті проживають ваші фолловеры. Це допоможе оцінити ефективність рекламних кампаній і скоректувати їх при необхідності, щоб досягти цільову аудиторію.
Twitter сподівається, що усі ці заходи допоможуть поліпшити його матеріальний добробут.
Бренди в Google+
Молода мережа Google+, як тільки набрала більш-менш солідну аудиторію, відразу ж взялася за розвиток можливостей для просування брендів. Усі бажаючі компанії можуть створювати сторінки і активно заповнювати свої кола, влаштовувати для користувачів відеоконференції і повідомляти про самі різні новини і події. Якщо раніше адміністратором сторінки могла бути тільки одна людина, що створила сторінку, то тепер можна призначити декількох адміністраторів.
Добавить комментарий
-
Что такое PHP? Как изучить CSS? Yazzle - программа SEO анализа и продвижения сайтов Mail.ru перегоняет Яндекс Типы хакеров. Фрикнуть телефонную карточку. Власти Украины закрыли крупный файлообменник Ex.ua Як зробити правильну SEO-статью? Интернет сервис SeoBudget Внимание, каталог CGI-BIN! Панасотовая связь. Как сделать качественный сайт самостоятельно? Что нам дает качество сайта? Продвижение сайта в ТОП самостоятельно Обзор модулей Drupal, которые помогают оптимизировать сайт. Баг в PGP 7.1 Модуляция энд демодуляция. Особености поисковой оптимизации интернет-магазинов Что такое SEO? Доверия нет никому
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (25) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
1