Полная новость
Ссылочная масса: что лучше количество или качество?
Більшість експертів по пошуковій оптимізації скажуть вам, що і кількість і якість важливі, і в більшості випадків будь-яке посилання на ваш сайт не буде зайвим. Проте Google і інші пошукові системи частіше рекомендують сосредотачиваться на якості посилань. Так що ж робить посилання "якісним" і чому ж якість важливіша чим кількість.
Що б краще зрозуміти, чому якість важливіша чим кількість, нам треба мати яку або міру ваги кожної сторінки. Найвідоміша міра цінності сайту або сторінки являється звичайно ж PageRank від Google. Google призначає кожним інтернет сторінці ранк від 0 до 10 як мірі авторитетності. Інтернет сторінка з нульовим ранком як правило є новими і зовсім незначними, а сторінки з ранком 10 мають безпрецедентний авторитет. Прикладом сайтів з PageRank рівним 10 являється, наприклад, google.com або сайт уряду США usa.gov.
Звичайно ж Google рахує посилання з сайтів з великим PageRank важливішими, але тут треба зрозуміти, що розподіл ваги з сайтів з PageRank від 0 до 10 зовсім не лінійно. По найбільш поширеній думці, розподіл виглядає так: на сайт з PageRank рівним 1 повинне посилатися 10 сайтів з PageRank рівним 0. Т. е. що б отримати сайт з PageRank рівним 5 необхідно проставити 100 000 посилань з PageRank рівним 0. Це означає, що одне посилання на ваш сайт з PageRank рівним 5 буде набагато вагоміше чим 100 або 1000 або десятки тисяч з PageRank рівним 0.
На додаток до PageRank є ще безліч чинників які визначають якість посилань і вимагає більшої уваги чим кількість посилань. Наприклад, у вас сайт про гірські лижі і на вас посилаються два сайти, перший про тропічних рибок, а другий про сноубординг. Зрозуміло що посилання спорідненої тематики набагато вагоміше чим нетематичне посилання. При індексації Google досліджує текст навколо посилання і текст самому посиланню, так званий анкор, на відповідність темі, на який посилається сайт.
І в ув'язненні, намагайтеся шукати і отримувати тих, що більше, якісніше і більше тематично відповідають вашому сайту посилань.
Добавить комментарий
-
Модуляция энд демодуляция. SEO -копирайтинг? Особености поисковой оптимизации украинских компаний Методика подбора ключевых слов для поисковиков Власти Украины закрыли крупный файлообменник Ex.ua Как работают поисковики? Как получаются хакеры? Як зробити правильну SEO-статью? Интернет сервис SeoBudget Как измерить имидж сайта? Просування сайту без передоплати Баг в PGP 7.1 Выбираем тему для сайта Панасотовая связь. Индексация ссылок Доверия нет никому Как продавать рекламу на своем сайте? Кто может заработать в интернете? Спрос на facebook-почту. Как изучить CSS?
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (25) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
Комментариев нет