Полная новость
Ссылочная масса: что лучше количество или качество?

Більшість експертів по пошуковій оптимізації скажуть вам, що і кількість і якість важливі, і в більшості випадків будь-яке посилання на ваш сайт не буде зайвим. Проте Google і інші пошукові системи частіше рекомендують сосредотачиваться на якості посилань. Так що ж робить посилання "якісним" і чому ж якість важливіша чим кількість.
Що б краще зрозуміти, чому якість важливіша чим кількість, нам треба мати яку або міру ваги кожної сторінки. Найвідоміша міра цінності сайту або сторінки являється звичайно ж PageRank від Google. Google призначає кожним інтернет сторінці ранк від 0 до 10 як мірі авторитетності. Інтернет сторінка з нульовим ранком як правило є новими і зовсім незначними, а сторінки з ранком 10 мають безпрецедентний авторитет. Прикладом сайтів з PageRank рівним 10 являється, наприклад, google.com або сайт уряду США usa.gov.
Звичайно ж Google рахує посилання з сайтів з великим PageRank важливішими, але тут треба зрозуміти, що розподіл ваги з сайтів з PageRank від 0 до 10 зовсім не лінійно. По найбільш поширеній думці, розподіл виглядає так: на сайт з PageRank рівним 1 повинне посилатися 10 сайтів з PageRank рівним 0. Т. е. що б отримати сайт з PageRank рівним 5 необхідно проставити 100 000 посилань з PageRank рівним 0. Це означає, що одне посилання на ваш сайт з PageRank рівним 5 буде набагато вагоміше чим 100 або 1000 або десятки тисяч з PageRank рівним 0.
На додаток до PageRank є ще безліч чинників які визначають якість посилань і вимагає більшої уваги чим кількість посилань. Наприклад, у вас сайт про гірські лижі і на вас посилаються два сайти, перший про тропічних рибок, а другий про сноубординг. Зрозуміло що посилання спорідненої тематики набагато вагоміше чим нетематичне посилання. При індексації Google досліджує текст навколо посилання і текст самому посиланню, так званий анкор, на відповідність темі, на який посилається сайт.
І в ув'язненні, намагайтеся шукати і отримувати тих, що більше, якісніше і більше тематично відповідають вашому сайту посилань.
Добавить комментарий
-
Спрос на facebook-почту. Особености поисковой оптимизации интернет-магазинов Нюансы текстового контента. Стратегия низкобюджетного продвижения сайтов в поисковиках Что такое индекс поисковой машины? SEO WordPress - оптимизация заголовков Модуляция энд демодуляция. Кто может заработать в интернете? Mail.ru перегоняет Яндекс Как заработать на партнерках? Интернет сервис SeoBudget Фрикнуть телефонную карточку. Предмет, рисующий траекторию (скрипты) Социальные сети России. Что такое скорость сайта? Индексация ссылок Что такое SEO? Что нам дает качество сайта? Текст и его автор. Kinect попал в продажу уже взломанным.
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (4) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[23.01.2012] | |
Самостоятельная раскрутка и продвижение сайтов (5) |
Комментариев нет