Полная новость
Семантичне ядро сайту
Цей параметр визначає, які слова або словосполучення будуть такими, що визначають для знаходження інтернет користувачами інформації розташованої на вашому сайті за допомогою пошукових систем.
Тобто, Ви повинні вирішити для себе, які слова людина повинна ввести в запитальне вікно пошукової системи, щоб опинитися в тій або іншій частині Вашого інтернет ресурсу. Природно, що для кожного розділу або категорії слова можуть бути різні, це навіть бажаніше. Усі ці слова і словосполучення будуть головними і визначальними - ключовими. Думаю зрозуміло, що ключові слова визначать аудиторію (трафік) яку Ви хочете притягнути.
З усього цього можна зробити висновок, що саме передбачувана аудиторія і тематика сайту визначатиме список ключових слів, які у свою чергу складають те саме горезвісне семантичне ядро.
Що таке правильне семантичне ядро?
Завдання семантичного ядра, а саме складових оне ключових слів - притягнути максимальну кількість відвідувачів, але не просто стадо, а саме тих, кому це цікаво - цільовий трафік. Звідси вивід - чим більше у Вас з'явитися постійних користувачів, які регулярно відвідують, обговорюють і коментують ваш ресурс, тим правильніше складено семантичне ядро.
Але усе це відносно загальній аудиторії, яка може і має бути притягнена.
Як дізнатися, скільки користувачів ви зможете притягнути на свій сайт?
Оскільки у людей досить великий кругозір і різнобічні інтереси, то знайти користувачів яким буде цікаво те, що робите Ви не повинно скласти великих труднощів. Але їх кількість безпосередньо залежить від вибраної Вами тематики сайту.
Наприклад:
Ви вирішили створити сайт або форум для спілкування зі своїми земляками. І Вам вдалося зробити це першому, оскільки місто невелике, але тоді при усіх позитивних розкладах аудиторія вашого проекту не перевищить ста чоловік в добу. Оскільки не у усіх є інтернет, багатьом просто не цікаве життя міста, а деякі просто не здогадуються, що у Вашого міста є сайт. Усе теж саме відноситься до безлічі інших тематик. Тому перед створенням сайту настійно рекомендую подумати - а чи потрібно воно Вам, і чи правильно Ви вибрали тематику. Але це інша тема, про неї у іншому місці і в інший час. Отже.
Як підрахувати приблизну аудиторію сайту?
Для цього існують декілька варіантів:
- Можна просто ввести одне передбачуване ключове слово в запитальне вікно пошукової системи і в самому низу результатів видачі подивитися - скільки ще раз за місяць це слово було запрошене.
- Можна скористатися сервісом Яндекс Вордстат - wordstat.yandex.ru.
Усе аналогічно, вписуєте передбачуване слово і дивитеся результат, але там, в результатах Вам видадуть не лише відповідь по цьому слову, але і по усіх словосполученнях з відмінами. Цифра, що знаходиться навпроти виданих слів визначає кількість запитів за останній місяць. Щоб упізнати кількість можливих відвідувачів складете їх разом, і сміливо розділите на десять. Жарт.
Тут усе залежить від конкуренції по тому або іншому запиту (кількості і якості сайтів схожої тематики).
А це можна визначити лише самому проглянувши видачу пошукової системи і проаналізувавши якість сайтів-конкурентів.
Повірте, халяви не залишилося, знайти натовп вільного трафіку вже неможливо. За усіма часто прошеними словами (ВЧ - високочастотні запити) конкуренція дуже сильна і якісна.
Приклад:
У продовженні теми міського сайту введемо у вордстате слово "місто"
І отримаємо наступну картину:
Показів в місяць місто 6759653
карта міста 386618
код міст 352261
великі міста 284585
велике місто 283765
день міста 282602
між містами 274364
відстань між містами 241192
місто поділи 234392
міста россии 220571
місто область 217606
місто москва 216430
Зрозуміло, що по слову "місто" Ваш сайт не знайде жодна людина окрім Вас і ваших домашніх тварин.
А ось якщо ввести назву міста, наприклад: "Миндюкино", то:
Слова Показів
в місяць миндюкино 51
І увесь полтиник буде ваш. Радує?
Тут ми і підходимо до найскладнішого.
Які слова вибирати в якості ключових? чи Як скласти семантичне ядро?
Ну коль з тематикою ви визначилися, означає і із списком можливих ключових слів теж.
Вводите їх у вордстате і виписуйте (у звичайний текстовою блокнот і тп) з результатів найбільш вподобані і відповідні для Вашого сайту.
- Для оптимізації головної сторінки сайту підійдуть самі високочастотні запити що характеризують Ваш проект.
- Для розділів і категорій раджу брати теж ВЧ і СЧ (середньочастотні) запити.
- А для матеріалів безпосередньо знаходити слова і словосполучення що знаходяться в нижній частині списку. Це треба щоб перший час хоч хтось потрапляв на Ваш сайт. Інакше, недалеко і до депресії, із заниженням самооцінки.
А тепер найцікавіше.
Навіщо потрібні ці слова і що з ними робити?
Цей список згодиться, коли Ви почнете оптимізувати Ваш сайт під пошукові системи. Але це вже інший розділ SEO оптимізації і про неї в іншій статті, а доки можу сказати:
Використовуйте слова, які Ви виписали для заголовків.
Крім того, ще можу сказати: складання семантичного ядра по суті своїй щонайповніша муть, необхідна людям що страждає провалами пам'яті і аутизмом, які або забувають, або не усвідомлюють про що і для кого їх сайт. Повірте, що якщо просто писати грамотні, якісні і тематичные статті, семантичне ядро сформується само, і набагато якісніше.
Добавить комментарий
-
Просування сайту без передоплати Как измерить имидж сайта? Стратегия низкобюджетного продвижения сайтов в поисковиках Власти Украины закрыли крупный файлообменник Ex.ua Как работают поисковики? Известные хакеры нашего времени. Деннис Ритчи. Модуляция энд демодуляция. Выслеживаем шпионские программы в Windows Что такое PHP? Как продавать рекламу на своем сайте? PHP в Web-приложениях. Баг в PGP 7.1 Яндекс вебмастер - инструмент анализа для SEO Что нам дает качество сайта? Что такое root? Какие сайты могут быть проиндексированы в поисковиках? Бесплатно ускоряем индексацию сайтов Алеха Ранк - Опис системи SEO оптимизация тегов - Title Что привлекает в тексте посетителя?
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (25) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
Комментариев нет