Полная новость
Детально про контекстну рекламу
Контекстна реклама - це цілий світ, і двома словами про неї розповісти складно. Тому ми постаралися коротко освітити найважливіші моменти, пов'язані з нею.
У цьому розділі ви знайдете відповіді на наступні питання:
Що таке контекстна реклама?
Як виміряти ефективність рекламної кампанії
Як розміщуються контекстні оголошення
Як проводяться контекстні рекламні кампанії
Контекстна реклама - це особливий вид інтернет-реклами, яка показується залежно від пошукового запиту користувача до пошукової машини (наприклад, на Яндексе), або залежно від сенсу конкретної веб-сторіночки. Представте, наприклад, що ви хочете пошукати в Яндексе інформацію про холодильники і вводите запит "новий холодильник". Разом з результатами пошуку ви побачите невеликі текстові оголошення (вони розташовані справа), які відповідають вашому запиту і пропонують відвідати сайт, де про ці холодильники можна шанувати. В цьому випадку "новий холодильник" називається ключовим словом, по якому показується реклама.
Що таке контекстна реклама?
Контекстна реклама - це особливий вид інтернет-реклами, яка показується залежно від пошукового запиту користувача до пошукової машини (наприклад, на Яндексе), або залежно від сенсу конкретної веб-сторіночки. Представте, наприклад, що ви хочете пошукати в Яндексе інформацію про холодильники і вводите запит "новий холодильник". Разом з результатами пошуку ви побачите невеликі текстові оголошення (вони розташовані справа), які відповідають вашому запиту і пропонують відвідати сайт, де про ці холодильники можна шанувати. В цьому випадку "новий холодильник" називається ключовим словом, по якому показується реклама.
Подібна реклама не дратує інтернетчиків, не "лізе в очі", як яскраві графічні банери, і несе дійсно корисну інформацію. Часто цей вид реклами називають пошуковою рекламою.
Але контекстна реклама також може розміщуватися в контекстних мережах сайтів. В цьому випадку спеціальна система розміщення автоматично визначає сенс кожної сторіночки сайту, і підбирає оголошення, текст якого йому відповідає. У результаті оголошення про продаж автомобілів показуються на сторіночках про автомобілі, оголошення про продаж або купівлю квартир - на сторіночках про нерухомість, і так далі. Для уточнення сенсу також використовуються ключові слова - разом з оголошенням з текстом ніби "Купуйте наші холодильники зі знижкою" можна вказати ключові слова "новий холодильник", "холодильник Super - Holodilnik" і тому подібні, щоб система розміщення краще розуміла, на яких сторіночках треба показувати це оголошення.
Вважається, що контекстна реклама - один з найдієвіших способів притягнути зацікавлених відвідувачів на ваш сайт. Чому? В першу чергу завдяки тому, що вона доречна. Вона як "вписується" в сенс сторінки і показується тільки тим, кому цікава. Недивно, що по ній клікають частіше, ніж по інших видах реклами.
Зрозуміло, що відвідувачі, які зробили щось корисне, набагато цінніше за тих, хто прийшов по рекламі, покрутився на сайті декілька секунд, і пішов з нього. Щоб зрозуміти, які відвідувачі корисніші, треба використовувати спеціальні "лічильники", які стежать за поведінкою користувачів на сайті. У iConText ми користуємося счетчикамиом Google Analytics і Яндекс.Метрикою, які можуть відстежувати будь-які рекламні кампанії.
Контекстна реклама управляється за допомогою спеціальних інтерфейсів, де створюються оголошення і ключові слова і відбувається оперативне управління рекламними кампаніями. У Росії найбільш популярними системами управління контекстною рекламою є:
А яка реклама краща - пошукова або "справжня" контекстна? Адже і та, і інша робить одне і те ж - приводить на сайт відвідувачів. Дуже часто недосвідчені рекламодавці намагаються оцінити ефективність реклами по її кликабельности (CTR) або вартості кліка (CPC), але насправді, треба порівнювати результати в термінах корисності приведених відвідувачів - тобто, з точки зору того, які дії відвідувач зробив на вашому сайті. Як це зробити?
Вимірюємо ефективність рекламної кампанії
Зрозуміло, що відвідувачі, які зробили щось корисне, набагато цінніше за тих, хто прийшов по рекламі, покрутився на сайті декілька секунд, і пішов з нього. Щоб зрозуміти, які відвідувачі корисніші, треба використовувати спеціальні "лічильники", які стежать за поведінкою користувачів на сайті. У iConText ми користуємося счетчикамиом Google Analytics і Яндекс.Метрикою, які можуть відстежувати будь-які рекламні кампанії.
В результаті можна отримати дуже цінну інформацію - наприклад, скільки користувачів, що перейшли по рекламі, зробили на сайті деяку корисну дію (скажімо, викачали файл або заповнили форму зв'язку з сейлз-менеджерами).
Таким чином, ми не лише допомагаємо клієнтам збільшити кількість відвідувачів на сайті, але і стежимо за тим, якої якості відвідувачі приходять. Якщо вам цікава тема відстежування ефективності рекламних кампаній, шануйте статтю "Вимірюємо ефективність рекламних кампаній".
Як розміщуються контекстні оголошення?
Контекстна реклама управляється за допомогою спеціальних інтерфейсів, де створюються оголошення і ключові слова і відбувається оперативне управління рекламними кампаніями. У Росії найбільш популярними системами управління контекстною рекламою є:
- Яндекс.Директ - вітчизняна система, що дозволяє розміщувати рекламні оголошення на пошуковій машині "Яндекс" і в так званій Рекламній Мережі Яндекса (РСЯ), - на сайтах, де оголошення показуються за допомогою автоматичного визначення сенсу сторіночок.
- Google AdWords - система для показу контекстних оголошень на пошуковій машині Google, другій за популярністю в Росії, і в мережі сайтів, де оголошення також показуються за допомогою автоматичного визначення сенсу сторіночок.
- Бігун - російська система показу контекстних оголошень, яка працює з пошуковою системою Rambler, а також показує оголошення у величезній мережі власних сайтів.
- MediaTarget - система показу контекстних оголошень на проектах LiveInternet і декількох афільованих сайтах.
На додаток до цих систем існують універсальні системи управління контекстною рекламою - наприклад, система SmartContext, яка дозволяє управляти контекстними рекламними кампаніями в Яндекс Директ, Google AdWords і на "Бігунові" з одного інтерфейсу.
А скільки коштує контекстна реклама?
Це одне з найчастіших питань, які задають агентству iConText клієнти. Мінімальний бюджет, з яким працює наше агентство - 10 000 рублів, але однозначної відповіді з приводу того, в скільки обійдеться конкретна рекламна кампанія, просто немає.
А скільки коштує контекстна реклама?
Це одне з найчастіших питань, які задають агентству iConText клієнти. Мінімальний бюджет, з яким працює наше агентство - 10 000 рублів, але однозначної відповіді з приводу того, в скільки обійдеться конкретна рекламна кампанія, просто немає.
Річ у тому, що одна з найважливіших особливостей контекстної реклами - відсутність фіксованої ціни "за одиницю товару". На відміну від інших видів інтернет-реклами, де рекламодавець платить за показ банера або рекламного оголошення, в "контексті" прийнято платити тільки за клік (перехід) користувача по оголошенню - тобто, за конкретну дію відвідувача.
При цьому ціна кожного конкретного кліка визначається аукціоном рекламних позицій, де враховується ставка ключового слова - максимальна вартість, яку рекламодавець готовий платити за перехід на свій сайт. Чим вище ця ставка, тим більше вірогідність, що оголошення буде показано на вигіднішій з точки зору рекламодавця позиції.
В результаті ціна кожного кліка може постійно "плавати" залежно від ставок конкурентів і інших чинників.
Проте за допомогою спеціальних інструментів - наприклад, R - Broker, розробленого належною iConText компанією "Реєстратура", можна утримувати вартість кліка в заданих межах (поки R - Broker працює тільки з системою Яндекс.Директ), і управляти кампанією точніше, ніж за допомогою стандартних можливостей інтерфейсів управління.
Як проводяться контекстні рекламні кампанії?
- Спочатку треба підібрати ключові слова, по яких показуватиметься реклама як в пошукових системах, так і на сайтах рекламних мереж. Це робиться за допомогою спеціальних інструментів, доступних в системах розміщення контекстної реклами. З їх допомогою також визначається зразкова вартість кліка, і підраховується загальна вартість рекламної кампанії (як правило, розрахунок робиться на один місяць). Підбір ключових слів в iConText також робиться за допомогою нашої власної Бази ключових слів, яка зберігає інформацію про усі кампанії, що проводилися в агентстві.
2. Після цього починається "креативна частина" - написання текстів оголошень. Оскільки вони досить короткі (в середньому всього біля ста символів), треба умістити в них максимум інформації, причому зробити це так, щоб користувач звернув на нього увагу і кликнув
3. Паралельно з другим кроком треба визначитися, як ми оцінюватимемо ефективність рекламної кампанії. Для цього треба вивчити сайт, на який переходитимуть відвідувачі, на предмет установки кодів відстежування - наприклад, Google Analytics або "Яндекс-метрики". Якщо жодних проблем немає, лічильники можна поставити відразу.
4. Після того, як кампанія підготовлена, її треба "залити" в системи управління контекстною рекламою - на Яндекс Директ, в Google AdWords і на "Бігун". Звичайно, можна вручну переносити в системи слова і оголошення, але краще це робити автоматично, за допомогою спеціальних файлів, що дозволяють швидко створювати кампанії будь-якого розміру - 5.Після запуску рекламної кампанії за нею треба постійно стежити і оптимізувати. Як ми вже говорили вище, стежити треба як за ходом рекламної кампанії в системі управління, так і за діями відвідувачів, що перейшли по ній, - за допомогою систем відстежування Google Analytics. На основі цієї інформації можна приймати рішення - додати або прибрати ключові слова, підняти або знизити ставки, змінити або залишити текст оголошення. Найголовніше - що контекстну рекламу можна оптимізувати прямо "на ходу".
Добавить комментарий
-
Что нам дает качество сайта? Обход локскрина на Ipfone Самые знаменитые хакеры. Ричард Столмэн (Richard Stallman). Обзор модулей Drupal, которые помогают оптимизировать сайт. Kinect попал в продажу уже взломанным. Панасотовая связь. Семантичне ядро сайту Какой бывает контент? Как продавать информацию? Как измерить имидж сайта? Индексация ссылок SEO -копирайтинг? Какие сайты могут быть проиндексированы в поисковиках? Как изучить CSS? Фрикнуть телефонную карточку. SEO оптимизация тегов - Title Просування сайту без передоплати Доверия нет никому MUD – Multiple User Dungeons. Exploit и зачем они нужны?
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (28) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
1