Полная новость
Методика подбора ключевых слов для поисковиков
Основною трійкою пошукових систем за станом на липень 2005 є: Google - 46,2%, Yahoo - 22,5% і MSN - 12,6% (Nielsen NetRatings Search Engine Ratings, липень 2005). Ці три пошукові системи займають 81,3% ринку і більшість SEO -специалистов при просуванні сайтів орієнтуються саме на них.
Багато оптимізаторів, що працюють на західний ринок, стикаються з проблемою відсутності чіткої методики підбору ключових слів для міжнародних пошукових систем. У розпорядженні SEO -специалистов є порівняно невелика кількість інструментів, але усі вони мають свої достоїнства і недоліки.
Давайте їх розглянемо:
Достоїнства: Репрезентативна вибірка, актуальна статистика за останній місяць, підбір асоціацій ключових слів, безкоштовно.
Недоліки: Об'єднує декілька словоформ в одну через що стає неможливо отримати детальну статистику.
Достоїнства: Актуальна статистика, підбір асоціацій, зручний інтерфейс для ручного підбору слів, формування звітів з аналізом конкуренції по кожному запиту.
Недоліки: Нерепрезентативна вибірка (WordTracker користується статстикой Dogpine і WebCrawler, а це трохи болье 1% пошукового ринку), платний (хоча є онлайнові інструменти, які надають цю ж статистику безкоштовно)
Достоїнства: real - time статистика, можливість отримати статистику по країнах.
Оскільки Google займає майже 50% ринку, тому SEO -специалистам було б цікаво підбирати ключові слова безпосередньо під Google. Хоча Google не враховує Мета-тег keywords, підбір ключових слів, проте, необхідно робити з урахуванням запитів в Google, оскільки за ключовими словами потім пишуться Title і Description. При передпроектній оптимізації ключові слова впливають на структуру сайту, назви розділів і тому подібне. У зв'язку з важливістю підбору ключових слів під Google, мною впродовж півроку проводився аналіз даних, які видає Google AdWords Keyword Tool, а також порівняння їх із статистикою заходів на сайти по запитах, які знаходяться в десятці результатів пошуку Google і із статистикою показів рекламних оголошень в Google Adwords по необурених тематиках.
Достоїнства: real - time статистика, можливість отримати статистику по країнах.
Недоліки: неможливо отримати репрезентативну статистику з конкурентної тематики, оскільки від ціни залежить кількість показів рекламного оголошення.
Оскільки Google займає майже 50% ринку, тому SEO -специалистам було б цікаво підбирати ключові слова безпосередньо під Google. Хоча Google не враховує Мета-тег keywords, підбір ключових слів, проте, необхідно робити з урахуванням запитів в Google, оскільки за ключовими словами потім пишуться Title і Description. При передпроектній оптимізації ключові слова впливають на структуру сайту, назви розділів і тому подібне. У зв'язку з важливістю підбору ключових слів під Google, мною впродовж півроку проводився аналіз даних, які видає Google AdWords Keyword Tool, а також порівняння їх із статистикою заходів на сайти по запитах, які знаходяться в десятці результатів пошуку Google і із статистикою показів рекламних оголошень в Google Adwords по необурених тематиках.
Статистика пошукових слів, отримана з лігв і відсортована по кількості, порівнювалася з рядом запитів, отриманих з Google AdWords Keyword Tool з цієї тематики. Відсоток збігів виявився досить високим (від 75 до 96% по різних тематиках). Я припустив, що Google AdWords Keyword Tool видає ключові слова в порядку популярності, тобто Google AdWords Keyword Tool може служити інструментом для підбору ключових запитів, але в його видачі присутня велика кількість "сміттєвих запитів" - тобто релевантних запитів, які не можуть бути включені в семантичне ядро з різних причин.
В середині жовтня 2005 Google запустив нову версію інструменту по підбору ключових слів і включив його в Google AdWords. Нова версія інструменту доступна з акаунту Google AdWords.
Новий інструмент дозволяє отримати ключові слова релевантні темі і при цьому відсортувати їх по кількості запитів або релевантности.
При порівнянні результатів видаваних Google AdWords Keyword Tool і новим інструментом Google AdWords з сортуванням ключових слів за популярністю виявилось, що в більшості випадків їх результати ідентичні (при однакових вхідних даних - 1-2 запити). Таким чином, старий Google AdWords Keyword Tool дійсно видає релевантні ключові запити за популярністю. Але новий інструмент підказки ключових слів Google AdWords має можливість сортування ключових запитів по релевантности, що дає масу переваг і істотно спрощує технологію підбору ключових слів.
Розглянемо методику підбору ключових слів на основі нового інструменту підказки ключових слів Google AdWords на не дуже конкурентній темі: fashion design school.
Крок 1: Підбір і експорт ключових запитів для Google відсортованих за популярністю. Вводимо запити соответвующие темі в єдиному і множинному числі (як правило, досить одного з них, але для повної картини краще ввести обоє), у випадному списку вибираємо "Популярність ключових слів", натискаємо "Кількість запитів" і отримуємо список ключових запитів відсортованих за популярністю запитів.
Крок 2: Підбір і експорт ключових запитів для Google відсортованих по релевантности.
Оскільки завдання оптимізатора привести на сайт цільовий трафік, то не можна забувати про релевантности запитів. Адже запит може бути непопулярним, але дуже цільовим і якщо керуватися тільки пупулярностью запитів, то деякі цільові запити можуть фільтруватися в процесі створення семантичного ядра. Натискаємо "Сортування по релевантности" і отримуємо цей же список ключових слів, але відсортований по релевантности.
Крок 3: Привласнення рейтингів ключовим словам
На цьому етапі ми видаляємо з обох таблиць непотрібні запити типу "fashion designing courses in" (цей запит, швидше за все, пов'язаний з географічним розташуванням і тому в нашому випадку не є цільовим). Новий інструмент підказки ключових слів Google AdWords має один недолік: ніж більше ключових слів ми вводимо для підбору, тим менше релевантних запитів отримуємо в результатах. Іноді це добре, але іноді релевантні запити не виводяться в результатах, оскільки в співвідношенні з іншими вхідними запитами вони виключаються. Найбільш релевантні результати виходять при вступі 2-3 запитів. В результаті ми отримали 2 таблиці з 20 ключовими запитами, відсортованої за популярністю запитів і по релевантности.
Потім ми сортуємо обидві таблиці по запитах в алфавітному порядку (т.ч., ми отримуємо повну відповідність рядків в обох таблицях) і об'єднуємо таблиці в одну шляхом видалення стовпців E, F, G, H. Потім додаємо колонку "Рейтинг Google", в якій підсумовуємо стовпці "Запити" і "Релевантность". Відсортувавши таблицю по стовпцю "Рейтинг Google", ми отримуємо список запитів налучших за популярністю і релевантности. Фактично ми підібрали список ключових запитів для нашого сайту під Google.
Крок 5: Статистика Overture і WordTracker
По вже наявним запитам збираємо статистику в Overture і WordTracker. На цьому етапі ми можемо виявити ще деякі цільові запити і повторити Кроки 1 і 2. В результаті ми отримуємо таблицю з двома колонками "Overture" і "WT" (для ідентичних запитів в єдиному і множинному числі в стовпці "Overture" дані краще продублювати, щоб запити в множині не випали з ряду). У прикладі, продубльовані дані виділені одним кольором.
Крок 6: Рейтинг ключових слів Overture і WordTracker
Тепер ми створюємо такий же рейтинг для ключових слів Overture і WordTracker. Додаємо стовпець "Рейтинг OV+WT" і кожному запиту даємо бали в зворотному порядку (тобто перший запит отримує 20 балів, а останній 1).
Крок 7: Результуюча таблиця запитів
Необхідно відсортувати таблицю отриману на кроці 4 і таблицю отриману на кроці 6 за ключовими словами в алфавітному порядку (т.ч. обидві таблиці будуть соответвовать один одному відрядкового). Додаємо стовпець "Загальний Рейтинг", в якому підсумовуємо стовпці "Рейтинг Google" і "Рейтинг OV+WT". Відсортувавши таблицю по стовпцю "Загальний Рейтинг" і виключивши усі запити нижче 10 позицій ми отримаємо десяток запитів для нашого сайту під основні пошукові системи.
Крок 1: Підбір і експорт ключових запитів для Google відсортованих за популярністю. Вводимо запити соответвующие темі в єдиному і множинному числі (як правило, досить одного з них, але для повної картини краще ввести обоє), у випадному списку вибираємо "Популярність ключових слів", натискаємо "Кількість запитів" і отримуємо список ключових запитів відсортованих за популярністю запитів.
Під списком натискаємо "Відкрити в CSV" і експортуємо дані в MS Excel.
Крок 2: Підбір і експорт ключових запитів для Google відсортованих по релевантности.
Оскільки завдання оптимізатора привести на сайт цільовий трафік, то не можна забувати про релевантности запитів. Адже запит може бути непопулярним, але дуже цільовим і якщо керуватися тільки пупулярностью запитів, то деякі цільові запити можуть фільтруватися в процесі створення семантичного ядра. Натискаємо "Сортування по релевантности" і отримуємо цей же список ключових слів, але відсортований по релевантности.
Далі також експортуємо дані в MS Excel.
Крок 3: Привласнення рейтингів ключовим словам
На цьому етапі ми видаляємо з обох таблиць непотрібні запити типу "fashion designing courses in" (цей запит, швидше за все, пов'язаний з географічним розташуванням і тому в нашому випадку не є цільовим). Новий інструмент підказки ключових слів Google AdWords має один недолік: ніж більше ключових слів ми вводимо для підбору, тим менше релевантних запитів отримуємо в результатах. Іноді це добре, але іноді релевантні запити не виводяться в результатах, оскільки в співвідношенні з іншими вхідними запитами вони виключаються. Найбільш релевантні результати виходять при вступі 2-3 запитів. В результаті ми отримали 2 таблиці з 20 ключовими запитами, відсортованої за популярністю запитів і по релевантности.
У першу таблицю додаємо колонку "Запити" і кожному запиту даємо бали в зворотному порядку (тобто перший запит отримує 20 балів, а останній 1), в таблицю, відсортовану по релевантности, додаємо стовпець "Релевантность" і точно також привласнюємо запитам бали в зворотному порядку. Це робиться для того, щоб ми склавши бали обох таблиць отримали показник, який характеризує популярність і релевантность кожного запиту.
Крок 4: Рейтинг ключових слів під Google
Потім ми сортуємо обидві таблиці по запитах в алфавітному порядку (т.ч., ми отримуємо повну відповідність рядків в обох таблицях) і об'єднуємо таблиці в одну шляхом видалення стовпців E, F, G, H. Потім додаємо колонку "Рейтинг Google", в якій підсумовуємо стовпці "Запити" і "Релевантность". Відсортувавши таблицю по стовпцю "Рейтинг Google", ми отримуємо список запитів налучших за популярністю і релевантности. Фактично ми підібрали список ключових запитів для нашого сайту під Google.
Аудиторії пошукових систем відрізняються. Наприклад, технічні працівники більше користуються Google, а серед риелторов доля Yahoo значно вище чим в середньому на пошуковому ринку (мабуть це пов'язано з тим, що на Yahoo є портал по нерухомості), тому залежно від тематики бажано використовувати і інші інструменти орієнтовані на інші пошукові системи.
Крок 5: Статистика Overture і WordTracker
По вже наявним запитам збираємо статистику в Overture і WordTracker. На цьому етапі ми можемо виявити ще деякі цільові запити і повторити Кроки 1 і 2. В результаті ми отримуємо таблицю з двома колонками "Overture" і "WT" (для ідентичних запитів в єдиному і множинному числі в стовпці "Overture" дані краще продублювати, щоб запити в множині не випали з ряду). У прикладі, продубльовані дані виділені одним кольором.
У таблицю додаємо стовпець "OV+WT", в якому підсумовуємо статистикові Overture і WordTracker (так ми згладимо об'єднання слів в Overture і низький рівень репрезентативності WordTracker) і сортуємо по стовпцю "OV+WT".
Крок 6: Рейтинг ключових слів Overture і WordTracker
Тепер ми створюємо такий же рейтинг для ключових слів Overture і WordTracker. Додаємо стовпець "Рейтинг OV+WT" і кожному запиту даємо бали в зворотному порядку (тобто перший запит отримує 20 балів, а останній 1).
Таким чином, ми отримуємо список запитів, відсортований після совметной статистика Overture і WordTracker.
Крок 7: Результуюча таблиця запитів
Необхідно відсортувати таблицю отриману на кроці 4 і таблицю отриману на кроці 6 за ключовими словами в алфавітному порядку (т.ч. обидві таблиці будуть соответвовать один одному відрядкового). Додаємо стовпець "Загальний Рейтинг", в якому підсумовуємо стовпці "Рейтинг Google" і "Рейтинг OV+WT". Відсортувавши таблицю по стовпцю "Загальний Рейтинг" і виключивши усі запити нижче 10 позицій ми отримаємо десяток запитів для нашого сайту під основні пошукові системи.
Ця методика дає добрі результати, якщо на першому кроці вводити 2-3 ключові запити, і з отриманих результатів вручну виключити нецільові запити з експортованих даних після злиття таблиць популярних і релевантних запитів. У разі, коли вимагається створити семантичне ядро сайту, у якого декілька суміжних тематик або центрів прибутку рекомендується кожну тему досліджувати окремо за методикою викладеної вище, і порівняти 2-4 перші запити усіх тематик між собою за допомогою Google AdWords Keyword Tool.
Таким чином, ми підібрали ключові слова з урахуванням статистики Google, Overture і WordTracker. Можливо, методика недосконала, але навіть з наявними недоліками вона дозволяє підібрати ті запити, які найчастіше запрошують користувачі Google з необхідної вам тематики. При цьому якщо опустити кроки 5-7, то ця методика дозволяє підбирати ключові слова не лише під англомовні сайти, але під будь-які сайти на інших мовах, які використовуються в Google (в т.ч. сайти на росіянинові і українському мовах).
Добавить комментарий
-
Какие сайты могут быть проиндексированы в поисковиках? Бесплатно ускоряем индексацию сайтов Раскручиваем сайт в поисковых системах Что привлекает в тексте посетителя? Что нам дает качество сайта? Як зробити правильну SEO-статью? Контекстная реклама VS поисковая оптимизация Контекстна реклама Социальные сети России. Поиск и поисковые машины. Как увеличить посещаемость сайта Выбираем тему для сайта Yazzle - программа SEO анализа и продвижения сайтов Как изучить CSS? Как продавать информацию? Реклама в соцсетях Накрутка групп и страничек в контакте. Как скормить ссылки поисковым системам? PHP в Web-приложениях. Стратегия низкобюджетного продвижения сайтов в поисковиках
[21.12.2011] | |
Определение главного зеркала сайта с помощью панели Яндекс.Вебмастер (25) |
[21.12.2011] | |
UXcamp Dnepropetrovsk 2011 (0) |
[17.01.2012] | |
Дюжина ошибок сисадмина (0) |
[17.01.2012] | |
Компания с нуля (0) |
[22.01.2012] | |
Создаем сайт на MotoCMS (1) |
2